واکنش شریعتمداری به نفرین روحانی!

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور در قزوین که گفته بود «خدا نیامرزد کسانی را که در قلوب مردم یاس و ناامیدی تزریق می‌کنند»، گفت: یاس و ناامیدی را دولتمردان محترم به مردم تزریق کرده و متأسفانه هنوز هم می‌کنند.

مدیرمسئول کیهان توضیح داد: آیا اظهارات معاون آقای رئیس‌جمهور که می‌گوید توان تولید ایرانیان در حد تهیه خورشت قورمه‌سبزی و آبگوشت بزباش است تزریق یاس و ناامیدی نیست؟! و یا وقتی آقای نعمت زاده توصیه می‌کند که باید از خارج کشور مدیر وارد کنیم به مردم اهانت نکرده و باعث یاس و ناامیدی آنان نشده است؟!

وی ادامه داد: آقای ظریف ادعا می‌کند که آمریکا با یک بمب می‌تواند تمام تأسیسات نظامی ما را از کار بی‌اندازد! آیا این اظهارنظر از سوی وزیر خارجه مصداق بزرگ‌نمائی دشمن و مأیوس کردن ملت نیست؟! آیا کسانی که برجام را فتح الفتوح و آفتاب تابان می‌نامیدند و وعده می‌دادند که با اجرای آن در همان روز اول همه تحریم‌ها لغو می‌شود و گشایش اقتصادی پدید می‌آید و حالا دستاوردهای آن را تقریباً هیچ معرفی می‌فرمایند عامل تزریق یاس و ناامیدی نبوده‌اند؟!

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: وقتی در اوج مذاکرات که باید اعضای تیم بااقتدار در مقابل حریف ظاهر شوند، آقای رئیس‌جمهور خزانه دولت را خالی اعلام می‌کند، مردم را با یاس روبرو نکرده است؟ یاس و ناامیدی را کسانی تزریق می‌کنند که بیش از ۶۰ درصد تولید کشور را تعطیل کرده‌اند و باوجود بیکاری آسیب‌رسان داخلی که به قول وزیر کار هر ۵ دقیقه یک نفر بیکار می‌شود، ساخت آزادراه تهران شمال را به ایتالیائی‌ها می‌سپارند، تهیه غذا در قطارهای مسافربری را به فلان شرکت اتریشی می‌دهند، ساخت نیروگاه را به ترکیه پیمان می‌دهند و… اگر این موارد مصداق تزریق یاس و ناامیدی در قلوب مردم نیست، پس نام آن چیست؟!

شریعتمداری در پایان گفت: متأسفانه باید گفت نفرین رئیس‌جمهور محترم خدای‌نخواسته دامن‌گیر دولت ایشان می‌شود.