چرا برای مقامات آلمانی فرش قرمز پهن می‎کنید؟

«حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شاهین‎شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (سه شنبه، 13مهرماه) با اشاره به اینکه حدود یک سال است که مقامات آلمانی از سفر رئیس جمهور کشورمان به برلین ممانعت کرده و در واقع به ملت ایران توهین می‎کنند، اظهار داشت: در شرایطی که وزیر اقتصاد آلمان افزایش مناسبات با ایران را منوط به پذیرش شروطی می‎کند، باید از دولت پرسید که چرا برای چنین فردی فرش قرمز پهن می‎کنند؟

 

وی با بیان عملی نشدن وعده دولت در پیشگیری از خشک شدن زاینده رود، گفت: با روند فعالیت وزیر نیرو باید گفت که دولت و مردم اصفهان هیچ گاه زاینده رود را زنده و جاری نخواهند دید.

 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با گلایه از وضعیت نابسامان کشاورزان اصفهانی، دراثر خشک شدن زاینده رود، تصریح کرد: اگر مدیریت در همه ابعاد اجرا شود، دولت باید کارگروهی ویژه در سطح ملی تشکیل دهد و زاینده رود را نیز همانند دریاچه ارومیه زنده کند.

 

وی در ادامه با اشاره به این‎که نبود شغل و بیکاری جوانان دغدغه مشترک همه مردم ایران و نمایندگان خانه ملت است، تاکید کرد: مردم برای حل معضل اشتغال جوانان خود به ما نمایندگان مراجعه می‎کنند اما متاسفانه ما هیچ جوابی برای آنان نداریم، می‎بایست وزیر کار همه منابع کشور را برای ایجاد اشتغال بسیج کند.

 

حاجی دلیگانی با انتقاد از اظهارات دولت مبنی بر کم بودن تعداد افراد دریافت کننده حقوق‏های نجومی در کشور، افزود: چرا دولت لایحه‎ای برای رفع مشکل حقوق طبقات پایین جامعه ترتیب نمی دهد، چرا که دولت می‎تواند در اصلاحیه خدمات کشوری همه این معضلات را پیرامون حقوق‎های دریافتی برطرف کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه به ما می گوید هرگاه نمایندگان وظایف خود را به خوبی انجام ندادند، مجموعه مجلس درگیر نوعی ناکارآمدی شده است که دود این وضعیت به چشم همه خواهد رفت و همه ما متضرر خواهیم شد.