مشاور احمدی‌نژاد: ای‌کاش در نامه‌اش می‌گفت سرباز تحت امر ولایتم!

پایگاه اصلاح طلب انصاف نیوز نوشت: "عباس امیری فر" مشاور و نزدیک ترین روحانی به احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری، در یادداشتی کوتاه تلویحا از نحوه مواجهه او با نظر رهبری درباره کاندیدا نشدن در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری گلایه کرد.

متن یادداشت آقای امیری فر به این شرح است:

««سلام. فرمایشات امام خامنه ای، ولایت مطلقه فقیه، بنا بر مبنای امام خمینی -چه خصوصی و چه عمومی- باید حجت باشد و اگر دکتر عزیز بلافاصله بعد از دیدار آقا به دوستان و هواداران رسما اعلام می‌کرد بنابراین که بنده سرباز فدایی امام خامنه ای هستم تمام سفرهای استانی را لغو و به هیچ وجه کاندیدا نخواهم شد، قطعا قریب به یک ماه حکم ولی امر مسلمین زمین نمی‌ماند و حضرت آقا هم هیچ زمان این موضوع را علنی نمی‌کرد.

 

و نیز آنطور که مطلع هستم، جواب معظم‌له به خاطر اصرار دکتر بر اینکه تقاضا در همه استان‌ها برای کاندیدا شدنم وجود دارد، امام خامنه ای توصیه کردند که به صلاح شما و مردم نیست؛ وإلا ابتدا به‌ساکن حضرت آقا این دستور ارشادی را نمی‌دادند.

 

در ضمن با توجه به ارادتی که شخص اینجانب به دکتر احمدی نژاد دارم، ای کاش بعد از اینکه گفتند به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم [مردم] باقی خواهم ماند، می‎فرمودند بنده سرباز کوچک ولایت مطلقه فقیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله تحت فرمان در عرصه نظام خواهم ماند. مطمئن باشید هم جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته می‌شد و هم محبوبیت ایشان چندین برابر می‌شد.

 

مشاور و ریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم، عباس امیری فر»»