محمد علی زم از پسر خود اعلام برائت می کند؟

گروه سیاسی- یکی از این آقا زاده ها، روح الله فرزند محمد علی زم  معاون ترکان در دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقصادی است که با شناسنامه و گواهینامه جعلی، یک عدد نارنجک،دستبند، باتوم، 6 عدد کلت جنگی 38 میلیمتری و یک دستگاه بی‌سیم در سال 88 و در زمان فتنه از سوی نیروهای امنیتی کشور دستگیر شد اما پس از آن از کشور گریخت و با ارتباطی که با معاندین و ضد انقلاب ها گرفت سعی می کند نقش رابط میان عوامل داخلی باشد.

به گزارش افکارنیوز، روح الله زم این روزها در فضای مجازی به شدت فعال شده و با بررسی مطالبی که منتشر می کند مشخص است هیچ نیتی جز ضربه به نظام را در سر نمی پروراند.

فعالیت های که عمده مطالب اش با محوریت آزادی سران فتنه و وضعیت زندانیان سیاسی می چرخد و کاملا مشهود است که بودجه لجن پراکنی این فعالیت های رسانه ای و مجازی از سوی معاندین نظام تامین می شود.

یکی از خطوطی که روح الله زم پیگیری می کند ، پیگیری وضعیت یاشار سلطانی سردبیر معماری نیوز است که اخیرا با انتشار اخبار دروغ و فضاسازی درباره واگذاری املاک نجومی توسط شهرداری تهران به برخی افراد خاص شورای شهر نام اش مطرح شد.

اخباری که کذب و دروغ بودن آن تا به امروز مشخص شده و خوشبختانه قوه قضائیه مشغول رسیدگی به ای پرئنده است. اما پیگیری فرزند محمد علی زم همنوا با اصلاح طلبان داخلی درباره دروغ واکذاری املاک نجومی نشان می دهد طراحی این شایعه و دروغ حتی به معاندین خارج نشین بر می گردد و آنها از طرح این موضوع به دنبال اهداف ضد انقلابی خود هستند.

از سوی دیگر محمد علی زم پدر روح الله در طول سالهایی که پسراش از ایران فرار کرده و با ضد انقلاب ها کار می کند هیچگاه اعلام برائت نکرده است این در حالی است که وی این روزها از دوستان گرمابه و گلستان ترکان بوده و اکنون معاونت فرهنگی و اجتماعی دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقصادی است.

محمد علی زم سالهاست در کنار فعالیت های فرهنگی خود مشغول کارهای اقتصادی نیز می باشد و جدای از مسئولیت ، زم رستورانی دارد که بسیاری از اوقات خود را آنجا سپری می کند.

به نظر می رسد محمد علی زم که ب سر و صدا مشغول فعالیت های خود است اما با مشکل پسر مواجه است، او دو راه را در مقابل پسر پیش رو دارد ، یا اینکه از فرزند نا خلف خود تبری جسته و اعلام برائت کند و یا اینکه همین سکوت را ادامه داده و با فرزند دوستی خود شاید این پیام را بدهد که سکوت علامت رضاست.

مصطفی حسینی