احمدی‌نژاد غذاهای اعیانی می‌خورد!/آبگوشت و کدو هم اعیانی شد!

سایت خبری اصلاح‌طلب انتخاب به نقل از آشپز نهاد ریاست جمهوری نوشته است‌: حضرات مدعی ساده‌زیستی که طی سال‌های 84 تا 92 عنان امور مملکت را برعهده داشته‌اند چندان هم به امور جوارحی خود بی‌توجه نبودند و در روزهای مشخصی غذاهایی را صرف می‌کردند که اعیانی محسوب می‌شد.

سرآشپز نهاد ریاست جمهوری در این گفت‌وگو با اشاره به اوضاع آشپزخانه نهاد ریاست جمهوری در دوران دولت‌های نهم و دهم‌، درباره مصادیق غذاهای اعیانی گفت: رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری به من می‌گفت برایمان کدو تنبل بدون روغن در فر بپز و این کدو تنبل‌ها را عصرانه با احمدی‌نژاد می‌خوردند!

وی افزود‌: احمدی‌نژاد یا مشایی گفته بود یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها برای ما آبگوشت سنتی درست کنید!

سایت انتخاب خوردن سنگک دورو خشخاش را نیز یکی دیگر از مصادیق اشرافیگری و دوری از ساده‌زیستی خوانده است‌.

گفتنی است پس از انتشار فیش‌های نجومی برخی مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب به همراه برخی از مسئولین دولتی این مدیران را سرمایه‌های نظام خوانده و پرداخت‌های صورت گرفته به آنان را قانونی خواندند‌، در حالی که مدیران دولتی در ازای کار نکرده صدها میلیون تومان دریافت کرده و برخی از این مدیران هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند. رسانه‌های زنجیره‌ای و اصلاح‌طلب برای پیدا کردن مصادیق خوی اشرافیگری بار دیگر به کاهدان زده و خوردن آبگوشت‌، کدو و سنگک را از جمله این موارد خوانده‌اند.