لغو تحریم ها باعث قدرت موشکی ایران می شود!

 «سی‌ان‌ان» در گزارشی نوشت: «مارکو روبیو» نماینده جمهوریخواه سنا با انتقاد شدید از سیاست خارجی دولت اوباما و به خصوص توافق هسته‎ای با ایران تاکید می کند که تبعات منفی این توافق به مرور خود را نشان می‌دهد و در آینده مشخص خواهد شد که برجام امنیت آمریکا را تا اندازه چه به خطر انداخته است.

 

«روبیو» در ادامه با انتقاد شدید از موضوع پرداخت نفدی به ایران، دولت اوباما را متهم می کند که به مردم آمریکا درباره این موضوع دروغ گفته‌ است.

 

وی با اشاره به اینکه دولت اوباما نمی‌پذیرد که پرداخت این پول در روز آزادی متهمان آمریکایی نوعی باج دادن بوده است اظهار داشت: این اقدام دولت شهروندان آمریکا را در خطر قرار می دهد.

 

این نماینده جمهوریخواه با فاجعه‌خواندن برجام اضافه می کند که توافق هسته ای با ایران عملی غیرقانونی بود که دولت اوباما از موضع ضعف انجام داد.

 

«مارکو روبیو» همچنین با اشاره به ادعاهای اخیر جمهوریخواهان مبنی بر اینکه دولت اوباما تحریم های دو بانک مرتبط با برنامه موشکی ایران را پش از موعد برداشته است هشدار می دهد که حذف این گونه تحریم ها باعث توسعه برنامه موشکی ایران و قدرت‌گیری هرچه بیشتر ایران می شود که امنیت متحدان ما به خصوص اسرئیل را به خطر می اندازد.