بادامچیان از شروع مذاکرات شفاهی موتلفه با نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری خبر داد

 اسدالله بادامچیان رئیس کمیته انتخابات حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مذاکرات حزب متبوعش با افراد در معرض کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری 96، اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی برای تعیین کاندیدای اختصاصی خود بطور رسمی با فردی در این زمینه مذاکره نداشته اما بصورت غیرمستقیم و شفاهی صحبت‌ها و مذاکرات گوناگونی را انجام داده است.

وی افزود: این مذاکرات برای این است که ببینیم چه کسانی آمادگی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارند و به چه دلیلی خود را واجد شرایط نامزدی در انتخابات می‌دانند.

بادامچیان تأکید کرد: این مذاکرات تا زمانی که ما نامزد حزب موتلفه اسلامی را اعلام کنیم ادامه خواهد داشت.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: پس از تعیین کاندیدای حزب موتلفه اسلامی، با دیگر اصولگرایان در معرض کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری مذاکراتی خواهیم داشت مبنی بر اینکه آیا شما با توجه به شرایط، ضوابط و ارزش‌های اسلامی خودتان را ارجح، افضل و اصلح از نامزد موتلفه اسلامی می‌دانید یا خیر؟

وی خاطرنشان کرد: اگر دیگر کاندیداهای اصولگرا به این نتیجه رسیدند که نامزد موتلفه اسلامی با توجه به سوابق و تجربیات یک حزب نیم قرنی رجحان ویژه‌ای را دارد، از آنها خواهش می‌کنیم که بنفع او کنار بروند و برای حمایت از او فعال بشوند.