نظرکلی فراکسیون به دو وزیر پیشنهادی مثبت است

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز صبح فراکسیون متبوعش با دو وزرای پیشنهادی (صالحی امیری و سلطانی فر)، اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضا و دو وزیر پیشنهادی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه بیش از یکصد نفر از نمایندگان مستقل با مشی اعتدال حضور داشتند که دو وزرای پیشنهادی برنامه‌های خود را ارائه و توضیحاتی در این رابطه به نمایندگان دادند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با بیان اینکه نشست امروز بسیار خوب و مطلوب بود، تصریح کرد: نمایندگان نهایت همراهی را با دو وزرای پیشنهادی در مجلس داشتند که نقد و انتقادات خود را هم در این زمینه مطرح کردند که در نهایت با توضیحات وزرای پیشنهادی رفع شد.

جعفرزاده با بیان اینکه هنوز رأی‌گیری کلی در فراکسیون مستقلان ولایی برای سه وزیر پیشنهادی هنوز صورت نگرفته است، گفت: نظر جمعی و کلی فراکسیون نسبت به دو وزرای پیشنهادی که امروز در جلسه حضور یافتند، مثبت است ولی باید جلسه‌ای که فردا با حضور دانش‌آشتیانی نیز برگزار می‌شود مورد بررسی قرار گیرد تا فراکسیون بتواند یک جمع‌بندی کلی نسبت به سه وزیر پیشنهادی از سوی دولت داشته باشد.