به گزارش باشگاه خبرنگاران، دادستان کل کشور و ناظر پرونده فساد بانکي در اين ديدار ضمن تقدير از همکاري که اين بانکها و واحد حراست آنها با مسئولين و دست اندرکاران رسيدگي به پرونده فساد بزرگ بانکي به عمل آوردند از آنها خواست به همکاريهاي خود شتاب بيشتري بدهند .

بنا به گزارش واصله، حاضرین در نشست که از روئسا و مسوولین حراست بانکهایی بودند که مجموعه ها و شرکتهای مرتبط با فساد بانکی اخیر به آنها مراجعه کرده یا در حوزه هایی مانند LC، اعتبارات و تنزیل‌ها اقدام نموده و بدهی هایی به جا گذاشته بودند.

در ادامه نشست مسئولین بانکها با اعلام آمادگی در جهت ادامه و تقویت همکاری در این زمینه، ابراز داشتند با سرعت بیشتری به همکاریها در جهت تأمین موارد خواسته شده اقدام خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اژه ای دادستان کل کشور نیز خواستار آن شد که مراقبتهای بیشتری نسبت به آسیب پذیری بانکها صورت گیرد تا از به وجود آمدن موارد مشابه پیشگیری گردد.

منبع آگاهي که اين خبر را به باشگاه خبرنگاران اعلام نمود همچنين از دستگيري ۸ نفر از مرتبطين و همکاران حلقه فساد بزرگ بانکي در روز گذشته خبر داد و اضافه نمود با سرعت يافتن تحولات و پيگيرهاي معموله در اين پرونده ، انشاءاله ابعاد ديگري از ابهامات آن به زودي برطرف خواهد گرديد.