سانسور سخنان دادستان کل کشور توسط روزنامه های اصلاح طلب

گروه سیاسی-  روزنامه های اصلاح طلب با انتشار بخشی از صحبت های دادستان کل کشور و استفاده از تیترهایی یکسان سعی دارند موضوع واگذاری املاک توسط شهرداری به برخی افراد را واقعی جلوه دهند.

به گزارش افکارنیوز،این تیترها جمع بندی جلسه اخیر اصلاح طلبان است که پس از مشخص شدن اختلاس 8 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان باعث شد تا بار دیگر سران این جریان یاسی در مکانی تفریحی دور هم جمع شوند و به فکر چاره بیفتند.

نتیجه هم اندیشی آنها در جلسه اخیرشان این شد که رسانه های اصلاح طلب برای پاک کردن اذهان عمومی بار دیگر بر موضوع دروغ پردازی های خود با رمز املاک نجومی غوغا کنند تا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.

جالب اینجاست اصلاح طلبان اشاره ای به بخش مثبت سخنان حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور نکرده اند که می گوید فساد سازمان یافته ای در شهرداری رخ نداده است و اینکه گزارش سازمان بازرسی گزارشی اولیه بوده که نباید منتشر می شده است.

سیاسی بازی های اصلاح طلبان در برخورد با مفاسد هیچ گاه تمامی ندارد، هر زمان خبری در مورد فساد اقتصادی این جریان منتشر می شود آنها سعی می کنند با هدف قرار دادن اصولگرایان توپ را به زمین رقیب بیاندازند .

دادستان کل کشور به عنوان یکی از بالاترین مقام های قضایی اعلام می کند " واگذاری‌ املاک به ۱۰۴ تعاونی مسکن شهرداری بدون اشکال بوده است" پس چطور باز هم بر طبل تو خالی دروغ های اخیر خود ادامه می دهند ؟

اصلاح طلبان باید به جای دروغ پردازی در مورد اختلاس اخیر صندوق فرهنگیان توضیح دهند، اختلاسی که پرونده ای دیگر از مفاسد اقصادی در دولت مورد حمایت اصلاح طلبان را آشکار کرد.

اختلاسی که از حق عضویت معلمان زحمتکش که به صورت ماهیانه از حقوق انها کسر می شده و به حساب صندوق گذاشته می شده اما امروز می بینند دولتی ها نه تنها فیش های نجومی گرفته اند که صندوق ذخیره آنها را نیز مورد چپاول قرار داده اند.

صولگرایان شورای شهر و شهردار اما در قضیه ادعای واگذاری غیر قانونی املاک شفاف عمل کردند، و از ابتدا عنوان کردند دستگاه قضایی بررسی کند اگر املاکی غیر قانونی واگذار شده اعلام کند اما بر خلاف دوستان اصلاح طلب و فیش های نجومی که هنوز هیچ پیگیری در دولت انجام نشده و همچنان مردم منتظر برخورد دولت با صاحبان فیش های نجومی هستند.

ادعای واگذاری املاک نجومی تنها یک شوی رسانه ای از سوی اصلاح طلبان بود تا بتوانند با این ادعا هم فسادهای اقتصادی جریان سیاسی خود را لاپوشانی کرده هم توپ را در زمین اصولگرایان انداخته و هم انتخابات آینده در شوراهای شهر و ریاست جمهوری را تحت تاثیر قرار دهند.

مصطفی حسینی