تصویر پدراحمدی‌نژاد‌هم تمبرشد + عکس

به گزارش آینده، در دیدار كاركنان و مدیران شركت پست با رئیس جمهور كه در روز ۲۵ مهرماه جاری، به مناسبت هفته پست در سالن شهید بهشتی ریاست جمهوری صورت گرفت، تمبر اختصاصی چاپ شده دكتر محمود احمدینژاد رئیسجمهور و حاج احمد احمدینژاد پدر مرحوم ایشان توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل پست به وی تقدیم شد.

در این دیدار دکتر تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدحسن کرباسیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت پست حضور داشتند.

گفتنی است تمبر اختصاصی از جمله تمبرهای منتشر شده توسط شرکت پست است که هر فرد حقیقی یا حقوقی می‌تواند تقاضای انتشار این نوع تمبر را از این شرکت داشته باشد.



به گزارش روابط عمومی شرکت پست این قطعه تمبر که از عکس شخص یا هر تصویر دلخواه دیگر می‌باشد بدون نرخ پستی است و براساس سفارش مشتریان، به مناسبت‌های مورد علاقه آنها پس از تائید پست در کنار طرح‌های بهادار به چاپ می‌رسد.

این تمبر جزو اوراق بهادار بوده و فرد می‌تواند علاوه بر نگهداری آن در آلبوم شخصی و اهدای آن به دوستان و وابستگان، نسبت به الصاق آن بر روی پاکت پستی از آن به عنوان کرایه پستی استفاده کند.

تمبر

لازم به ذکر است که شرکت پست به منظور رفاه حال هموطنان به تازگی سفارش تمبر اختصاصی از طریق اینترنت را راه‌‌اندازی کرده است.

علاقمندان به این تمبر میتوانند از طریق پرتال شركت پست به آدرس www.Post.ir در بخش خدمات الكترونیك، سفارش خود را ثبت و مبلغ مورد نظر كه ۶۰ یا یكصدهزار ریال میباشد را از طریق كارت بانكهای عضو شتاب پرداخت و در اسرع وقت پاكت حاوی تمبر چاپ شده خود را در آدرس موردنظر دریافت كند.