وزرای پیشنهادی دولت به مجلس نباید هیچ گونه ارتباطی با فتنه سال 88 داشته باشند

 محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس، اظهار کرد: من معتقدم در رابطه با وزرای پیشنهادی باید بر روی معیارها صحبت کنیم. وزیری که می‌خواهد از مجلس رای بگیرد نه تنها نباید مرتبط و متمایل به فتنه براندازانه سال 88 باشد بلکه باید علیه فتنه موضع مخالف داشته باشد.

وی با بیان اینکه عده‌ای فتنه سال 88 را صرفا ناشی از رقابت دو کاندیدا با یکدیگر می‌دانند، گفت: بنده موضوعات سال 88 را در حد رقابت دو کاندیدا نمی‌دانم. رئیس میز ایران در سازمان سیا، یک روز قبل از انتخابات خرداد 88 مصاحبه می‌کند و می‌گوید فردا در ایران انتخابات نخواهد بود بلکه انقلاب رنگین به وقوع خواهد پیوست؛ انقلاب رنگین یعنی براندازی.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: البته در آن مقطع عده زیادی در ایران حتی سران فتنه، به دام افتادند یعنی ریشه فتنه خارج از کشور است.

حبیبی به خصوصیات لازم برای وزرای پیشنهادی دولت اشاره و تصریح کرد: مدیریت قوی یک وزیر پیشنهادی باید در دوره های گذشته به اثبات رسیده باشد؛ یعنی وزیری که از یک مدیدریت قوی برخوردار نیست طبیعتا نمی تواند وزارتخانه را اداره کند. یکی از لوازم مدیریت، اطلاعات کامل و مشرف بودن به موضوعات مدیریتی است.

وی گفت: باید از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخواهیم که در رابطه با وزرای معرفی شده، به سه موضوع فتنه88، اطلاعات وسیع و سابقه مدیریت توجه کافی داشته باشند.