در برزیل پله را به عنوان وزیر معرفی می کنند در ایران سلطانی فر را!

 سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) پارلمان طی سخنانی در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: شروع فتنه هوای نفسانی است، بنده از آقای دانش‌آشتیانی تشکر می‌کنم که روی مواضع خود درباره فتنه ایستادند و حتی وقتی در فراکسیون ولایت از ایشان در اینباره صحبت کردیم و خواستیم که از فتنه 88 اعلام برائت کنند، سکوت کردند و حرفی نزدند، این مردانگی است چون در نظر خود استوار هستند.

وی افزود: ولی متاسفانه برخی از ما روی نظرمان استوار نیستیم، یکی به نعل می‌زنیم یکی به میخ، در موضوع جناح‌بندی‌های سیاسی همواره تاکید بر رفاقت و انس با یکدیگر است اما باید خطوط قرمز  نظام رعایت شود.

ابطحی تاکید کرد: مسئله فتنه و فتنه‌گران از موضوعات بسیار مهم این نظام و خطوط قرمز انقلاب است، آقای رئیس‌جمهور! فرمودید از سیاست فریب استفاده نشود، شما که 45 دقیقه از نطق صبح امروز خود را به مسائل اقتصادی اختصاص دادید پس چرا اولویت تغییر کابینه را مسائل فرهنگی و ورزشی قرار داده‌اید؟

نماینده خمینی‌شهر در مجلس در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: شما ما را به اعتدال فرا می‌خوانید اما همین امروز فردی مجوز سخنرانی در دانشگاه آزاد شیراز را داشت ولی سخنرانی او را لغو کردند، آیا این اعتدال است؟

ابطحی اضافه کرد: در برزیل پدر اسطوره فوتبال را به عنوان وزیر ورزش معرفی می‌کنند اما در ایران آقای سلطانی‌فر که فقط رئیس یک اداره در این وزارتخانه بوده را به عنوان وزیر ورزش معرفی کردند، این شایسته‌سالاری است؟!

وی در پایان خاطرنشان کرد: چند سالی است قانون ورزش در صحن دولت خاک می‌خورد، وزیر بدون قانون چگونه می‌تواند کاری انجام دهد.