در راهپیمایی امروز ١٣ آبان پرچم آمریکا، اسراییل و پرچمی که نام آل سعود بر روی آن نوشته شده است بدست دانش آموزان و مردم حاضر در مراسم به آتش کشیده شد.
همچنین در گوشه دیگری از مسیر مراسم نمادهای شیطانی آمریکا و ایادی آن از سوی مردم سنگ باران شد.
ملت انقلابی تهران خشم خود را از امریکا و ایادی آن با به آتش کشیدن پرچم هایشان به نمایش گذاشتند.
در راهپیمایی امروز ١٣ آبان پرچم آمریکا، اسراییل و پرچمی که نام آل سعود بر روی آن نوشته شده است بدست دانش آموزان و مردم حاضر در مراسم به آتش کشیده شد.
همچنین در گوشه دیگری از مسیر مراسم نمادهای شیطانی آمریکا و ایادی آن از سوی مردم سنگ باران شد.