زمانی که برنده کاخ سفید شوم سیفون واشنگتن را می کشم!

دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری‌خواه، گفت: هیلاری کلینتون ایران را قدرت بخشید و داعش را به وجود آورد.

 

وی در اظهاراتی در نیوهمپشایر گفت: ما در آستانه تغییری تاریخی قرار داریم. این تغییر قدرت را از یک سیستم سیاسی شکست خورده به شما یعنی مردم آمریکا باز می گرداند. همانطور که می دانید اف بی آی تحقیقات جنایی چندجانبه را درباره هیلاری کلینتون آغاز کرده است. این تحقیقات کشف ششصد و پنجاه هزار ایمیل جدید را شامل می شود. هیلاری کلینتون با وجود سوگندی که خورده بود به کنگره دروغ گفت. این به معنای آن است که وی به خاطر دروغ گویی با مشکلات عمده ای روبرو خواهد شد. هیلاری کلینتون که نمی تواند ایمیل های خود را مدیریت کند چگونه می تواند این کشور را هدایت کند. چه افتضاحی. چه افتضاحی. 

 

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: مقامات اف بی آی اعلام کرده اند که تحقیقات آنها احتمالا به اعلام جرم منتهی خواهد شد. اما به نظر می رسد بر اساس برخی از گزارشها ریاست وزارت دادگستری به سختی تلاش می کند که از فرشته خود حمایت کند. این سیستم متقلب است. نباید به وی اجازه حضور در انتخابات داده می شد. هیلاری کلینتون مرتکب جرایم بزرگ و مخفیانه ای شده است.

 

ترامپ در خصوص احتمال راهیابی خود به کاخ سفید گفت: تغییر ما همچنین با بازگشت صداقت به دولت آغاز خواهد شد. قرارداد ما با رای دهندگان آمریکایی با پایان فساد در دولت آغاز خواهد شد.آنچه که ما باید انجام دهیم این است که هیلاری کلینتون را از قدرت کنار بزنیم. این می تواند آغاز خوبی باشد. زمانی که ما در نهم نوامبر برنده شویم به واشنگتن خواهیم رفت و سیفون را خواهیم کشید.

 

وی افزود: دولت ترامپ به توافق نفتا پایان خواهد داد و توافقی بهتر برای کارگران ایجاد خواهد کرد. ما همچنین باید از توافقنامه ترانس پاسیفیک جلوگیری کنیم زیرا این توافق هم یک فاجعه بزرگ دیگر است. ما همچنین باید پرداخت میلیاردها دلار به سازمان ملل در رابطه با تغییرات آب و هوایی را متوقف سازیم؛ زیرا معلوم نیست که آنها با این پول چکار می کنند. ما این پول را برای تقویت زیرساخت های زیست محیطی آمریکا به کار خواهیم بست. 

 

وی با اتهام‌زنی به پناهبویان گفت: هیلاری کلینتون خواهان افزایش پانصد و پنجاه درصدی ورود آوارگان سوری به آمریکا است. این تعداد هزارها نفر بیش از آن چیزی است که هم اکنون اوباما انجام می د هد.برنامه او ایجاد نسلی از تروریسم، افراط‌گرایی است تا در مدارس و جوامع شما گسترش پیدا می کند. زمانی که من رئیس جمهور شوم برنامه ورود آوارگان سوری به آمریکا را به حالت تعلیق درخواهم آورد و تروریسم اسلام افراط گرا را از کشورمان دور خواهم کرد. 

 

 

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: ما می توانیم تعامل داشته باشیم اما ما بیست تریلیون دلار بدهی داریم. ما قصد نداریم که پولی خرج کنیم. من کاری خواهم کرد که کشورهای خلیج (فارس) پول لازم را فراهم کنند. آنها پول قابل توجهی  دارند. آنها برای هر اقدامی به ما نیازمندند. آنها به ما نیازمندند و ما کاری می کنیم که آنها پول لازم را برای ایجاد منطقه امن در سراسر سوریه فراهم کنند و ما از آن مراقبت خواهیم کرد. ما آنها را مجاب خواهیم کرد که این پول را پرداخت کنند.

 

ترامپ گفت: هیلاری، مرگ و فاجعه را به عراق، سوریه و لیبی آورد. او ایران را قدرت بخشید و داعش را ایجاد کرد. حالا او می خواهد جنگی را در سوریه با روسیه مسلح به سلاح اتمی آغاز کند. این موضوع می تواند به طرز خطرناکی به جنگ جهانی سوم بدل شود. به نظرم او فرد بی ثباتی است. نگاه کنید که وی چگونه از عراق خارج شد و داعش ایجاد شد. زمانی که او کار خود را آغاز کرد داعش وجود نداشت. او و اوباما با ایجاد خلاء، داعش را ایجاد کردند. هیلاری و تشکیلات شکست خورده وی در واشینگتن شش تریلیون دلار در جنگ های خاورمیانه هزینه کردند. جنگ هایی که پایان نمی یابند و  جنگ هایی که ما در آنها پیروز نمی شویم. اوضاع خاورمیانه هم اکنون بسیار بدتر از آن زمانی است که ما این افتضاح را آغاز کردیم. آنها ما را وارد جنگ های خارجی کردند که امنیت ما را کمتر کرد و مرزهای ما را بیش از پیش بازتر کردند. 

 

وی در ادامه گفت: آنچه ما در یکصد روز نخست دولت ترامپ انجام خواهیم داد از این قرار خواهد بود. ما شاهد بیشترین کاهش مالیات ها از زمان ریگان خواهیم بود. ما قوانین از نابودکننده فرصت های شغلی را از بین خواهیم برد. ما تمامی فرمانهای اجرایی اوباما را لغو خواهیم کرد. ما از آزادی مذاهب دفاع خواهیم کرد. ما ارتش خود را بازسازی خواهیم کرد و از کهنه سربازان خود حمایت خواهیم کرد.