فرمانده نظامی ایران گفته جنگجویان نخبه به آمریکا اعزام می کنیم!

برخی رسانه های غربی از جمله پایگاه خبری شبکه فاکس (Fox News)، پایگاه امریکن فری بیکن (American Free Beacon)، دیلی میل انگلیس (Daily Mail) و ... ضمن انعکاس اظهارات سردار سالار آبنوش، از اعزام جنگجویان نخبه ایرانی به آمریکا و اروپا سخن به میان آورده‌اند!

 

سردار سالار آبنوش، معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا قریب به 10 روز پیش در مراسم یادواره شهدای گردان‌های 152 امام حسین(ع) و 159 ابوالفضل  عباس(ع) شهرستان نهاوند با اشاره به صدور تفکر انقلابی در تمامی جهان، اظهار داشت: «همه دنیا یقین بدانند سپاه پاسداران به زودی در آمریکا و اروپا هم شکل می‌گیرد.»

 

 

فاکس نیوز، با ادعای تصمیم ایران برای "اعزام جنگجویان نخبه" به آمریکا در عنوان گزارش خود آورده است: «ایران مدعی شد در حال اعزام جنگجویان نخبه خود برای نفوذ به آمریکا و اروپاست.»

 

این رسانه آمریکایی نوشت: «اظهارات این فرمانده نظامی ایران در حالی صورت می گیرد که ایران هزینه های سنگینی برای ارتقای سخت افزارهای نظامی خود و تقویت حضور خود در سراسر خاورمیانه و فراتر از آن اختصاص داده است. ایران همچنین به دنبال آن است که میلیاردها دلار برای خرید هواپیماهای آمریکایی اختصاص دهد که به احتمال زیاد با ایجاد تغییراتی، در خدمت نیروهای هوایی این کشور قرار خواهد گرفت.»

 

دیلی میل (Daily Mail) نیز ضمن انعکاس اظهارات سردار آبنوش، از "هشدار ترور" سخن به میان آورده و در گزارش خود فیلمی از حضور سرداران ایرانی در سوریه منتشر کرده است.

 

پایگاه آمریکایی واشنگتن فری بیکن (Washington Free Beacon) نیز در گزارشی تحت عنوان «فرمانده نظامی: ایران در حال اعزام جنگجویان نخبه به آمریکا و اروپاست» خبر فوق را منعکس کرده است.