می خواهند صندوق فرهنگیان را جایگزین املاک شهرداری کنند

پرویز سروری درباره موضوع واگذاری املاک شهرداری و برخوردهای انجام شده با آن گفت: متاسفانه یک اراده سیاسی اجازه نمی‌دهد با فساد برخورد شود و موضوع حقوق‌های نجومی و صندوق ذخیره فرهنگیان را در مقابل املاک واگذاری شهرداری قرار داده‌اند در صورتی که موضوع واگذاری املاک شهرداری که در برخی رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفت، تا بخش زیادی به سمت دروغ‌پردازی سوق پیدا کرد.

وی تصریح کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که یک اراده سیاسی برای به حاشیه بردن حقوق نجومی و صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد و می‌خواهند آن را جایگزین املاک شهرداری کنند در حالی که ما برخورد با تخلف را در هر سطحی لازم و ضروری می‌دانیم. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از دروغ‌پردازی‌های انجام شده نسبت به واگذاری املاک شهرداری تصریح کرد: تنها 45 مورد توسط دادستان درباره املاک شهرداری بیان شده و 36 مورد آن نیز لغو شده است و سایر موارد نیز برای بازپس گیری املاک و رفع تخفیف مد نظر است و متخلفان به کمیسیون تخلفات معرفی می‌شوند.

سروری افزود: تخلف انجام شده در واگذاری املاک شهرداری به طور جدی مورد توجه است اما با حقوق‌های نجومی و صندوق ذخیره فرهنگیان چه برخوردی شده است؟ چرا این موضوعات به طور قاطع پیگیری نمی‌شود؟

وی عملکرد برخی اعضای شورای شهر را در موضوع املاک واگذاری شهرداری مورد انتقاد قرار داد و گفت: با وجود این که برخی اسناد غیر واقعی منتشر شد اما برخی از دوستان حتی معذرت‌خواهی هم انجام ندادند و در برخی از موارد نیز به شکل‌های گوناگون مدعی شده‌اند که این رفتار آنان مورد تقبیح قرار می‌گیرد.