ترامپ هم به سبک گاو چرانها شعبده دیگری درباره برجام می کند

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،‌ اظهار داشت: بازی ترامپ و اوباما در خصوص برجام شبیه هم است هر دو پوچ بازی می‌کنند.

وی افزود: ظرفی که ترامپ گفته واژگونش می‌کند خالی است و چیزی درون آن نبوده و نیست. عجیب است که بعضی خودی‌ها همچنان بر ته دیگ خالی برجام نان می‌سایند و امید دارند نانی چرب کنند. چرا اعتراف نمی‌کنند آمریکا از اول هم تصمیمی برای دادن هیچ حقی به ایران نداشته است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم ادامه داد: اوباما شعبده کرد و در قبال هیچ،‌ امتیازات فراوان از مذاکره کنندگان ایرانی گرفت و هزینه فراوان تحمیل کرد و ترامپ هم به سبک گاو چرانها شعبده دیگری خواهد آراست. او هم برای بقای برجام فعلی، یا خلق برجام‌های مدنظر خود هزینه‌های فراوان طلب خواهد کرد. چرا اینگونه نباشد؟

بیرانوند عنوان کرد: تا زمانی که افرادی عطش مذاکره و استعداد باخت و امتیاز دهی و البته توجیهات کودکانه را یکجا دارند چرا ترامپ هم سعی خود را نکند.

«در اصل، شعبده ترامپ با اوباما فرقی ندارد. هر دو پوچ بازی می‌کنند و چیزی در دستشان نیست و حقی را ادا نخواهند کرد. از آتش آمریکایی‌ها برای ملت ما آبی گرم نمی‌شود.»

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم وقت همچنین تصریح کرد: آنست در جبهه خودی روحانی تصمیم خود را بگیرد، از مسیر پر اشتباه اعتماد به کدخدا برگردد و باقیمانده فرصت خود را دریابد همچنین وقت و امکانات کشور را هزینه خیال همزیستی با شیطان نکند زیرا شیطان خون ریز است و بد عهد و اهل خنجر زدن از پشت. و چون روحانی زره بی اعتمادی به امریکا را بر تن ندارد آسیب پذیرتر است.