اعتراض روزنامه اصلاح طلب به سکوت عارف در مجلس

پس از آنکه «آفتاب یزد» در گزارش «آقای دکتر! لطفا کمی نمایش»، مطالبه روی آوری محمد رضا عارف به کنش‌ها‌ی نمایشی و فعالیت‌ها‌ی رونمایی را مطرح کرد و از او خواست تا به سکوت و یکجا نشینی‌اش در بهارستان خاتمه دهد، چرا که مدیریت مثمرثمر در معرض افکار عمومی قرار نمی‌گیرد، روز گذشته رئیس فراکسیون امید در پاسخ به این در خواست اظهار داشت که هیچ گاه سکوت نکرده است.

رئیس فراکسیون امید در این باره گفت: «حضور من در مجلس بیشتر صرف مدیریت فراکسیون امید می‌شود اما گاهی تصمیمات لحظه‌ای و فوری باید در مجلس گرفته شود که من احساس می‌کنم وظایف من در این بخش است.»

وی در خصوص عملکرد خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: «من هیچگاه در مجلس سکوت نداشته ام. بخشی از حضور در مجلس مربوط به طرح‌ها‌، لوایح و تذکر است که خوشبختانه فراکسیون امید در این زمینه مملو از نمایندگان برجسته و صاحب نظر است. ما علاقه مند هستیم که چهره‌های جدید و کمتر شناخته شده به صحنه بیایند و در این زمینه نیز فراکسیون امید تا به حال موفق بوده است.»

عارف ادامه داد: « تا به حال طرح و لایحه‌ای در مجلس مطرح نشده است که اعضای فراکسیون امید در مورد آن اظهار نظر نکرده باشد و مواردی که لازم بوده است فراکسیون تذکر داده است و عموما هم همه این‌ها‌ با اعضا و هیات رئیسه فراکسیون هماهنگ می شود.»

 

 

نماینده مردم تهران با تاکید بر این که بحث دوم، مدیریت فراکسیون امید است، اظهارکرد: «این بخش در درجه اول نیاز به فرصت و مجال دارد اما گاهی تصمیمات لحظه‌ای باید در مجلس گرفته شود که من احساس می‌کنم وظایف ما در این بخش است، حضور در صحن و مذاکرات را دوستان دیگر هم می‌توانند انجام دهند اما جایی اگر لازم باشد ما در خدمت هستیم.»