تشکیل کمیته ای برای بررسی حق و حقوق حق‌التدریسی‌های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس ماده 236 ایین‌نامه داخلی مجلس در خصوص معضل حق‌التدریسی‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که برابر قانون مصوب 24 مرداد 91 باید تبدیل وضعیت می‌شده است و متأسافنه تاکانون این قانون اجرا نشده بود، گزارشی را با امضای 15 نفر از نمایندگان تهیه کردیم.

وی افزود: این گزارش به معاونت نظارت مجلس تقدیم و از این معاونت به کمیسیون آموزش ارجاع شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون آموزش در ارتباط با این موضوع تشکیل جلسه داد. نمایندگانی از سازمان امور استخدامی و همچنین امور بودجه‌ای از سازمان مدیریت و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تشکیل شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد:‌ در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع مقرر شد کمیته‌ای با عضویت نمایندگانی از سازمان امور استخدامی، رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، رئیس امور بودجه‌ای سازمان مدیریت و تعدادی از اعضای کمیسیون  تشکیل شود و مقرر شد تا موضوع توسط اعضای این کمیته مورد بررسی قرار گیرد و پیشنهاد اجرایی این کمیته برای اجرایی شدن قانون فوق‌الذکر و تعیین حق و حقوق حق‌التدریسی‌های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به کمیسیون آموزش ارائه شود که پس از جمع‌بندی این موضوع به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.