این مهره ترامپ هم دست مریم رجوی است+عکس

مشاوران نزدیک به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا می‌گویند شانس «رودی جولیانی» شهردار اسبق نیویورک برای پست وزارت خارجه دولت بعد بیشتر از «جان بولتون» و دیگر گزینه‌ها است.

یک مقام و مشاور نزدیک به ترامپ که نخواست نامش فاش شود تاکید کرده که «رودی جولیانی»، فرد مطلوب و مورد نظر برای وزارت خارجه دولت دونالد ترامپ است.

گزینه احتمالی ریاست وزارت خارجه آمریکا در واقع همان فردی است که در سال 2011 به همراه گروهی از مقامات ارشد سابق آمریکا برای خروج گروهک تروریستی منافقین تلاش کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که وی در 18 ژوئن 2011 در نزدیکی پاریس با «مریم رجوی» سرکرده منافقین دیدار و گفت‌وگو کرد و از این گروهک حمایت کرد.

کریستین‌ساینس مانیتور در سال 2011 گزارش کرد که بسیاری از مقامات ارشد سابق آمریکایی دهها هزار دلار دریافت کرده بودند تا در حمایت از منافقین سخنرانی کنند.

جولیانی همچنین در همان‌ سال‌ها در سفر خود به پاریس جزء کسانی بود که مراسم اعضای گروهک تروریستی منافقین در پاریس حاضر شد و سخنرانی کرد.

وی در اعتراض به دیده شدن نام گروهک منافقین در لیست گروههای تروریستی آمریکا گفت: «اینکه سازمان شما بعنوان یک سازمان تروریستی توصیف شود، واقعاً یک بی‌آبرویی است».

گزارش‌ها حاکی از آن است که هزاران مقام ارشد سابق آمریکا از جمله شهردار سابق نیویورک بدون توجه به اقدامات تروریستی منافقین، آنها را مبارزان آزادی خطاب کردند که برای ارزش‌هایشان مبارزه می‌کنند.

بسیاری از مقامات سابق آمریکا از جمله جولیانی در حمایت از منافقین در پاریس سخنرانی کردند و شهردار سابق نیویورک در حمایت از منافقین در سال 2011 گفت: «نظرتان راجع به دنبال کردن یک بهار عربی با نام تابستان ایرانی چطور است؟ ما به تغییر نظام در ایران نیاز داریم و این نیاز بیش از آنچه که در مصر یا لیبی انجام دادیم می‌باشد و ما همچنین به تغییر نظام در سوریه نیاز داریم».

دولت آمریکا در هفتم اکتبر 1997 (16 مهرماه 1376) نام گروهک منافقین را در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی وزارت امور خارجه خود قرار داد که بر اساس قوانین داخلی این کشور هرگونه فعالیت این گروهک در داخل خاک آمریکا و هر نوع حمایت و کمک به آنها از سوی شهروندان، گروه‌ها و نهادهای آمریکایی ممنوع و جرم محسوب می‌شود. این در حالی است که در تمام این سالها منافقین به راحتی در  پارلمان‌ها و رسانه‌های آمریکایی حضوری فعال داشته و بسیاری از دولتمردان و شخصیت‌های آمریکایی نیز به صورت علنی از منافقین حمایت کرده‌اند و در عمل هیچ ممنوعیتی برای فعالیت‌های این فرقه تروریستی در خاک آمریکا اعمال نشده است، جالب اینکه در بازخواست‌هایی نیز که از این مقامات درباره گرفتن رشوه در ازای حمایت و تبلیغ برای این گروه تروریستی انجام شده، این مقامات عنوان کردند که با هماهنگی وزارت خارجه این حمایتها صورت گرفته است.

این در حالی است که در ظرف یک روز در سال 1992، گروهک تروریستی منافقین حمله به 12 تأسیسات دیپلماتیک در 10 کشور را سازماندهی کرد. در نیویورک، هیأت ایران در سازمان ملل توسط پنج مرد مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفتند .در اتاوا نیز سفارت ایران مورد حمله 55 نفر که مسلح به چوب و تبر بودند قرار گرفت.