آقای هاشمی به اعتبار آلودگی برخی فرزندانش پای فتنه گران ماند!

هاشمی رفسنجانی در پیامی به همایش «روابط عمومی» نوشت: اگر علم و آگاهی را، خورشیدی برای زدودن تاریکی‌های جهل و بی‌خبری از دل‌های مردم و جامعه بدانیم که چنین است، نهادها، امکانات و افرادی که در این مسیر کار می‌کنند، قابل ستایش و تقدیرند و باید به آنان در جهت افزایش آگاهی و موفقیت بیشتر کمک کرد.

وی می‌افزاید: باید رسانه‌ها را در کنار تعالیم اخلاقی، با روش‌های نوین آشنا کرد تا در زدودن ابرهای جهل و بی‌خبری موفق‌تر باشند. چرا که تلخی‌های حقیقت، به مراتب بهتر از شیرینی‌های کذایی، خبرهای دروغ، تملق‌های بی‌اساس، پنهان کاری‌ها، سانسور و تحریف واقعیت‌هاست.

یادآور می‌شود افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی- ائتلاف حزب کارگزاران و حزب مشارکت و مجمع روحانیون و... - در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 با وجود ناکامی سنگین، مدعی تقلب در انتخابات شدند و با فریب برخی خواص و شماری از مردم، اقدام به فتنه‌گری و آشوب‌ کردند؛ پروژه‌ای که در هماهنگی کامل با نقشه سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد و MI6  بود. جالب اینکه هنوز رأی‌گیری تمام نشده، میرحسین موسوی نامزد متوهم - و احاطه شده با برخی عناصر مرتبط با بیگانگان- مدعی پیروزی در انتخابات شد و به مجله تایم اعلام کرد اگر او پیروز نشده باشد، تقلب شده است. پس از وی، کروبی نیز که با 300 هزار رأی، از آرای باطله هم جا مانده بود، فرصت را غنیمت شمرد و او هم مدعی تقلب شد. در واقع اساس فتنه 88، عملیات روانی پیچیده با محوریت القای شیرینی کاذب پیروزی به برخی نامزدها و حامیان آنها بود و در این میان، خیانت بزرگ را کسانی مرتکب شدند که سالها رئیس‌جمهور و رئیس مجلس و رئیس ستاد انتخابات و وزیر و وکیل بودند و به قول تاج‌زاده در آن ویدئوی معروف «11 میلیون تقلب امکان عملی شدن ندارد». همین موضوع را خاتمی به نحوی دیگر در جلسات محفلی و خصوصی بازگو کرد. در چنین وضعیتی متأسفانه آقای هاشمی به اعتبار آلودگی برخی فرزندانش، تا روز آخر هم که فتنه‌گران علیه اصل نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و امام خمینی(ره) و امام حسین علیه‌السلام هتاکی کردند و معلوم شد «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»،  پای فتنه‌گران ماند و شیرینی دروغین پیروزی را بر خبر تلخ ناکامی ترجیح داد.