ژنرال های ترامپ ضد اعتدالگرایان ایران!

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی به ژنرال و وزرای منتخب دونالد ترامپ اشاره کرده و نوشت: اکنون رئیس جمهور آمریکا در حال تصمیم گیری های نهایی در مورد انتخاب تیم امنیتی خود می باشد که بسیاری از آنها ژنرال های بازنشسته آمریکلایی که اصلا هم به ایران اعتمادی ندارند می باشند.

 

این روزنامه افزود: همچنین باید گفت این ژنرال ها، شبه نظامیان مسلمان در خاورمیانه را به طور کلی تهدید بزرگی برای آمریکا می دانند. همچنین نکته مهم اینجاست که ژنرال های منتخب ترامپ مخالف سیاست های گذشته آمریکا که موجب قدرت مند تر شدن اعتدالگرایان در ایران بود، هستند.

 

 

واشنگتن پست افزود: تیم امنتی جدید دولت آمریکا بر این باور است که مسئولیت اصلی آنها مبارزه به هرگونه تهدید علیه امنیت کشور آمریکا هستند و باید دراین زمینه بسیاری از سیاست های گذشته آمریکا تغییر کند.

 

این روزنامه آمریکایی افزود: بسیاری از چهره های حاضر در تیم امنیتی ترامپ گذشته و حال انتقادات زیادی را بخاطر روش برخورد اوباما با خاورمیانه و مخصوصا ایران، متوجه دولت وی می کنند و بر این باورند که روش های گذشته باید به طور کلی تغییر کند.

 

 

واشنگتن پست نوشت: اکنون مشاوران امنیتی و کابینه ترامپ خصومت عمیقی با ایران و سیاست های گذشته آمریکا در قبال ایران دارند. آنها سیاست های اوباما در قبال ایران را منفی دانسته و خواستار تغییر بسیاری از آنها می باشند.

 

کابینه منتخب ترامپ