اصلاح طلبان نامزد اختصاصی معرفی می کنند؟

گروه سیاسی- کارنامه ضعیف دولت یازدهم و به خصوص بد عهدی آمریکایی ها در برجام و تصویب ده ساله تحریم ها علیه ایران و همچنین مشکلات فراوان اقتصادی در کشور به ویژه اشتغال و معیشت باعث شده حتی اصلاح طلبان نیز به دنبال عبور از روحانی و معرفی نامزد اصلاح طلب بیفتند تا جایی که الویری از چهره های این جریان سیاسی در گفت و گویی از احتمال یک دوره ای شدن ریاست جمهوری روحانی گفته بود و اینکه اصلاح طلبان نامزدهای دیگر را بررسی می کنند.

به گزارش افکارنیوز، این در حالی است که یکی از سران اصلاح طلب اخیرا در جلسه یکی از تشکل های قدیمی اصلاح طلب موضوع نامزد اختصاصی اصلاح طلبان را مطرح کرده بود و به نظر می رسد اختلافات میان این جریان و طرفداران دولت جدی تر از گذشته است.

اصلاح طلبان در این ماههای دولت یازدهم نمی خواهند هزینه های ناکارآمدی دولت را بر عهده بگیرند و به همین دلیل سعی دارند حتی از روحانی عبور کنند.

هر چند آذر منصوری از چهره های فعال اصلاح طلب و عضو حزب منحله مشارکت در گفت و گو با افکار نیوز در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان قصد دارند نامزد اختصاصی و به غیر از آقای روحانی معرفی کنند گفت: خیر نامزد دیگری معرفی نمی کنند.

همچنین به نظر می رسد رسانه های اصلاح طلب سعی دارند اختلافات دولت و اصلاح طلبان را پوشانده و از سوی دیگر دو قطبی های کاذب را رواج دهند.