زاکانی:مردم از روحانی عبور کرده‌اند

علیرضا زاکانی عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در نشست امشب این تشکل که عصر امروز در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره نتایج این نشست اظهار داشت: جلسه امروز به منظور انتخاب دبیرکل صورت گرفت که با اتفاق‌نظر آقای شاکری با رأی بالایی انتخاب شد و با توجه به پیشینه و ویژگی‌هایی که دارد، جمعیت جانبازان نقش ویژه‌ای در عرصه سیاسی و فرهنگی کشور خواهد داشت.

زاکانی با بیان اینکه جمعیت جانبازان از حضور آقای کوثری به دلیل اشتغالات و مسئولیت ایشان محروم شد، ادامه داد: بخش دوم در نشست امروز موضوع ورود به عرصه انتخابات بود.

دبیرکل سابق جمعیت رهپویان با تأکید بر اینکه من معتقدم کل جبهه انقلاب باید یک نامزد داشته باشد، تصریح کرد: اگر غیر از این باشد ما با دست خودمان سبب شده‌ایم آقای روحانی را در حالی که مردم از او عبور کرده‌اند، دوباره رأی بیاورد؛ اما شرایط کشور و نابسامانی‌ها سبب شده طبق آنچه در نظرسنجی‌ها و افواه وجود دارد، مردم تجدیدنظر کنند.

وی ادامه داد: آنها امید دارند با تفرقه بین نیروهای انقلاب مانند سال ۲۳ به پیروزی برسند، بنابراین اگر تحول‌خواهان و دوستان ما می‌خواهند نقش‌آفرین باشند باید حتماً مبتنی بر شاخصه‌ها و موضوعاتی که انقلاب به آن احتیاج دارد عمل کنند.

زاکانی تأکید کرد: مجموعه جبهه انقلاب باید کار خود را از طریق وحدت نیروها پیش ببرد و موفقیت در این زمینه جز با وحدت نیست.

عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: کشور به تحول گسترده نیاز دارد و این تحول جز با حضور پرقدرت نیروهای انقلاب و یک حضور جدی و با برنامه میسر نخواهد بود.

وی بر همین اساس تأکید کرد: بنابراین بنده تلاش می‌کنم در جهت حرکت انقلابی کشور که صادقانه با مردم صحبت کرده و خادمانه به مردم خدمت و دردها و آلام آنها را مرتفع می‌کند برویم. در واقع آنچه که از انقلاب اسلامی انتظار داریم، لذا بنده برای آن جبهه و مجموعه هدف‌گذاری کرده و کار می‌کنم.

زاکانی تصریح کرد: بنابراین هر کس بخواهد خود را مطرح کند، حتی خود بنده و این احساس به او دست دهد که باید تا آخر در صحنه باشد، اقدام نادرستی است. بنابراین به کسانی که برخی اسامی را می‌آورند می‌گویم پیش از پرداختن به افراد باید اتفاقاتی که در جهت کاهش کاستی‌ها است موردتوجه قرار گیرد، ازجمله مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس در پایان افزود: هر فردی که برای انتخابات می‌آید باید با تیم و برنامه باشد تا مورد اقبال مردم قرار گیرد.