اطرافیان «ربع پهلوی» مرا تهدید به قتل کردند!

سخنان و مصاحبه‌های ماه‌های اخیر «رضا (ربع) پهلوی» بسیاری از طرفداران سابق او را به دشمنان و یا حداقل منتقدانش تبدیل کرده و افرادی که تا چند ماه پیش «ربع پهلوی» را با عنوانی کمتر از «شاهزاده» خطاب نمی‌کردند، اکنون او را «خائن»، «وطن‌فروش»، «نمک به حرام»، «نادان» و «رضا دیبا» (به نام خانوادگی مادرش) صدای می‌زنند و وی را یک مرده سیاسی می‌دانند.

اما «ربع پهلوی» که از این شرایط اصلا راضی نیست، در هفته‌های اخیر با تطمیع مالی سعی در خفه کردن برخی از منتقدان اصلی خود دارد که در چند مورد هم این رشوه‌دادنها، به رسانه‌ها درز پیدا کرده است.

یکی از منتقدان دیروز «ربع پهلوی» که اکنون به جمع دشمنان او پیوسته و در واقع یکی از سردم‌داران مقابله با «ربع پهلوی» شده، کسی نیست جز «امید شریفی دانا». وی که تا چند سال پیش یکی از حامیان «ربع پهلوی» بود و در آرزوی ازدواج با «نور پهلوی» روزگار می‌گذراند، اکنون آنقدر شکافش با «ربع پهلوی» عمیق شده که به یکی از مخالفان اصلی او تبدیل گشته است.

«ربع پهلوی» که از طریق اطرافیانش سعی در خرید منتقدانش دارد، اما تاکنون نتوانسته «امید دانا» را بخرد. پس دست به روش دیگر زده و سعی می‌کند با تهدید و ارعاب دانا را ساکت کند و این روش تاکنون سبب شده تا «امید دانا» یک بار کارش به بیمارستان بکشد.

اما همان‌طور که انتقادات «امید دانا» به «ربع پهلوی» بیشتر شده و شکاف بین سلطنت‌طلبان عمیق‌تر می‌شود، حملات دوست‌داران و اطرافیان «ربع پهلوی» هم به «امید دانا» بیشتر می‌شود. به‌طوری که چند روز پیش «امید دانا» در صفحه فیسبوکش از تهدیدهای مداوم حامیان «ربع پهلوی» علیه خود سخن گفت و نوشت: “بازهم تهدید به قتل شده‌ام … هر روز پیام‌های زیادی مبنی بر قتلم فرستاده می‌شود و بارها به پلیس سوئد مراجعه کرده‌ام ولی تا کشته نشوم پلیس سوئد رسیدگی درستی انجام نمی‌دهد. در چند روز گذشته تهدیدهای جانی زیادی از سوی حامیان رضا پهلوی که بعضا برخی از اینان با خود رضا پهلوی عکس هم دارند برایم فرستاده شده است … تاکنون از سنی مذهب‌ها، تجزیه‌طلبان کردنما، بلوچ نما، ترک‌پندار، عرب الحواز، حامیان رضا پهلوی، حامیان داریوش اقبالی، حامیان شاهین نجفی و … تهدید جدی به قتل شده‌ام … تمامی برنامه‌ها را ساختیم تا بگوییم حامیان جریان‌ها و افراد یاد شده مشتی قاتل و متجاوزگر هستند و خوشبختانه این افراد با چنین پیامها و تهدیدهای پابلیکی تمام اسناد و حرفهای برنامه‌های اینجانب را تایید کردند… به قاتلان حامی رضا پهلوی نیز بگویم ما اگر از مرگ هراسی داشتیم، آرمان بزرگ را در سر نمی‌پروراندیم …”

چیزی که قطعی است، آنست که در ماه‌های آینده شاهد اتفاقات جدیدی در بین سلطنت‌طلب‌ها خواهیم بود و معلوم نیست که در این جنگ قدرت، چه کسانی قربانی خواهند شد.