به گزارش فارس، بیانیه ۲۴۸ نفر از نمایندگان مجلس امروز از سوی هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی پارلمان قرائت شد که متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌‌الرحمن الرحیم

اکنون که سفر ۹ روزه مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه به پایان رسیده است ما نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی با امضای این بیانیه وظیفه خود می‌دانیم که از مردم با ایمان و انقلابی و غیرت‌مند و خونگرم و مهربان و جوانمرد این استان سپاسگزاری کنیم.

آنچه در این ۹ روز از پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی و عشایر دلیر و کشاورزان و کارگران و کارمندان و دانشجویان و دانشگاهیان و نخبگان و روحانیون و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و نیروهای مسلح و بسیجیان به ظهور رسید نه تنها باعثافتخار اهالی استان کرمانشاه که موجب سربلندی همه ایرانی‌ها شد.

حضور پرشکوه مردم در استقبال‌ها و دیدارها در شهرهای کرمانشاه و گیلان‌غرب و پاوه و کنگاور که نمونه و نشانه‌ایی از احساسات و علاقه همه مردم استان بود آئینه درخشانی از جلوه زیبایی پیوند مردم و رهبری انقلاب بر پایه ایمان و تجسم عینی ظرفیت‌های ولایت فقیه بود.

این حضور گسترده بی‌گمان پاسخ شایسته‌ایی بود که مردم هوشمند استان در لحظه مناسب به دروغ‌پردازی‌های دشمنان داده‌اند و با پشتیبانی خود توطئه‌گران را ناامید و دوستان انقلاب اسلامی را دلگرم و امیدوار ساختند.

جا دارد قوای سه‌گانه و به ویژه دولت محترم با توجه دقیق به سخنان مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان همه همت و توان خود را برای خدمت به مردم استان کرمانشاه و کاستن از مشکلات آنان به کار گیرند و تلاش گنند تا کرمانشاه بتواند استعدادهای انسانی و امکانات طبیعی خود را از بالقوه به بالفعل رساند و در جایگاهی متناسب با شأن مردم این استان قرار گیرد.

مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی خود را در حدود وظایف و اختیارات خود برای تأمین این مسئله اعلام میکند و از همه شخصیتها و مدیران و مسئولان در سطوح ملی و استانی که با مساعی خود به حسن اجرای برنامههای سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه کمک کردند تشکر مینماید.