اقدام گستاخانه منافقین علیه نظام
در این نامه که به‌ طور انحصاری در اختیار فاکس نیوز قرار گرفته، گروهی از منافقین با اشاره به وعده‌های انتخاباتی ترامپ از وی خواسته‌اند در توافق هسته ای با ایران بازنگری کند و با آن‌ها به‌ صورت تلفنی گفتگو و یا دیدار کند.

براساس این گزارش، هنوز مشخص نیست که آیا ترامپ برنامه‌ ای برای دیدار با منافقین دارد یا نه.

ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی خود ضمن انتقاد از توافق هسته‌ای میان ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 ادعا کرده بود درصورتی ‌که رئیس ‌جمهور ایالات‌متحده شود، این توافق را پاره خواهد کرد.

بااین‌ وجود، پس از اجرایی شدن برجام، تهران از عمل نکردن واشنگتن به تعهداتش بر اساس برجام گله ‌مند است.

اعضای گروهک تروریستی منافقین اندکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 و در پی اجرای یک رشته ترورها و بمب‌گذاری‌ها که جان بسیاری از مقام‌های ارشد و مردم بی گناه را گرفت، از ایران فرار کردند.

این گروهک تروریستی همچنین در جنگ 8 ساله عراق علیه ایران، با حمایت صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق، جنایات شنیعی را علیه مردم ایران و عراق مرتکب شد.

همچنین، گردهمایی بقایای گروهک منافقین تیر ماه سال جاری با حضور برخی مقامات اسبق سیاست خارجی کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه و عربستان در پاریس برگزار شد.

ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان، با سخنرانی در این اجلاس به لفاظی علیه ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی پرداخت.