آقای ظریف صریحا نظر خود را اعلام کند/ کسی اگر اشتباه کرده باید جبران کند

گروه سیاسی - دکتر بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با افکارنیوز در پاسخ به این سوالکه تحلیل شما از سخنان آقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی که یکی از نمایندگان مجلس نقل کرده که ایشان گفته من اشتباه کردم به جان کری اعتماد کردم گفت: در مساله برجام دو گروه موافق و مخالف برجام در کشور وجود دارد که نسبتا داغ هستند و گروهی برجام را موثر و و گروه دیگر برجام را کاملا منفی می دانند.

به گزارش افکارنیوز، وی افزود: اینکه گفته می شود آقای ظریف در مورد برجام گفته اشتباه کردم بحث های خاصی را به وجود می  آورد اما این دعواها و نزاع ها برای کشور سودی ندارد.

بادامچیان اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند تیم مذاکره کننده در موضوع برجام خوب عمل کرده اما امروز اگر در جایی متوجه شده اند که اشتباه کرده اند به اعتقاد بنده باید آن اشتباه را جبران کنند.

وی ادامه داد: نتیجه اشتباهات در موضوع برجام تنها عواقب آن برای یک شخص نیست بلکه آسیب به حرکت انقلاب است.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: در این قضیه هر نوع اشتباهی عواقب سیاسی و اجتماعی خواهد داشت به همین دلیل اگر آقای ظریف گفته اشتباه کردم باید سعی کند اشتباه خود را جبران کند، همه مسئولین و احاد مردم هم باید کمک کنند ایشان اشتباه خود را جبران کند.

وی افزود: موضوع برجام یک مساله ملی است و اگر هر جناحی در این دعواها بخواهد بهره سیاسی خود را ببرد اشتباه کرده است. 

بادامچیان تاکید کرد: اگر دولت به اینجا رسیده که در برجام اشتباه کرده است صریحا به ملت بگوید و باید از ملت بخواهد این اشتباه را تبدیل به موفقیت کنند. 

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نقل های از سوی آقای ظریف مطرح شده اما ایشان هنوز رسما اعلام نکرده است، دکتر ظریف باید تحلیل خود را شفاف اعلام کند و ابعاد مساله را باز کنند.

وی افزود: آقای ظریف اگر شفاف بگوید و تحلیل خود را بیان کند نخواهد گذاشت درگیری در کشور ایجاد شودو بنده پیشنهاد می کنم نظر خود را صریحا اعلام کند.

بادامچیان در پایان تاکید کرد: اگر کسی صادقانه بگوید اشتباه کرده ام ملت او را می پذیرند و کمک می کنند مشکلات حل شود.