گورخوابی نتیجه سیاستهای نجومی بگیران

گروه سیاسی- مشاهده عکس زندگی گورخواب ها در نزدیکی شهریار و در قبرستان دل هرکسی را به درد می آورد و به بهانه این تصاویر ، اصغر فرهادی کارگردان اسکاری مورد حمایت قشر روشنفکری متنی منتشر می کند فریاد وا مصیبتا سر می دهد، اما به راستی چرا در کشور افرادی به دلیل نداشتن سرپناه و گرسنگی ، از ترس جان دادن، در گور خفته و زندگی می کنند.

 

به گزارش افکارنیوز، چرایی زندگی این هم وطنان در گور امروز باید از کسانی پرسید که چرخیدن چرخ توسعه را به له شدن مستضعفان در دوره دولت سازندگی گره می زدند، اگر نه در تفکر انقلابی و اسلامی درد زندگی همسایه و هم وطن از آلام جامعه است.

امروز مروجان فرهنگ اشرافی گری باید پاسخ دهند که چگونه عده ای در شمال شهر تهران ماشین های میلیاردی سوار می شوند و هر روز عکس هایی با رنگ مختلف در اینستاگرام گذاشته و به دنبال لایک بیشتر هستند اما عده ای نیز از ناچاری سر در گور می کنند تا سحر روز بعد را ببینند.

علت گورخوابی را باید از مدیرانی پرسید که حقوق نجومی می گیرند و مدعی هستند خلاف نکرده اند، اری گور خوابی این عده در قبرستان نتیجه سیاست ها و غارت بیت المال عده ای است که حق خود می دانند از سفره انقلاب برداشت کنند.

این روزها جای دولتمردانی همچون رجایی خالی است که در کمال ساده زیستی در بین مردم زندگی می کردند و حتی حقوق های وزرا را به خاطر مردم کم کردند.

دولتمردان دولت یازدهم پاسخ دهند که چه تدبیری برای قشر مستضعف و حل مشکلات آنها اندیشیده اند که امروز کارتن خوابی به گورخوابب رسیده است.

مصطفی حسینی