آیا در حمله به کلوپ شبانه ترکیه ایرانی هم حضور داشت؟
احمدعلیرضا بیگی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه درباره درگیری مسلحانه و گروگانگیری صورت گرفته در کلوپ شبانه‌ای در استانبول که در آن 39 نفر کشته شده‌اند و اینکه آیا در بین آنها ایرانی حضور دارد اظهار کرد: با توجه به اطلاعاتی که ما از این حادثه به دست آورده‌ایم این حادثه در شب جشن سال نو در یک کلوپ شبانه رخ داده است.

وی افزود: هنوز اطلاعات جامعه‌ای درباره این حادثه و اینکه آیا در میان کشته شدگان ایرانی نیز وجود دارد به دست نیامده از این رو بدون شک پس از احراز هویت کشته شدگان وزارت امور خارجه کشورمان باید درباره این موضوع اعلام نظر کند.

رئیس گروه دوستی و پارلمانی ایران – ترکیه درباره سفر ایرانیان به ترکیه تاکید کرد: اطلاع رسانی درباره سفر ایرانیان به ترکیه با توجه به شرایط امنیتی این کشور به دوش قوه مجریه و وزارت خارجه کشورمان است که یک ارزیابی دقیقی را از شرایط ترکیه به مردم ارائه دهند.

علیرضابیگی گفت: وزارت امور خارجه کشورمان باید از مردم درخواست کند که با توجه به شرایط ناامنی که در کشور ترکیه وجود دارد در سفر به این کشور دقت کنند.

وی تصریح کرد: بدون شک وزارت خارجه کشورمان باید نسبت به سفر ایرانیان به ترکیه تصمیم جدی را اتخاذ کند زیرا شرایط فعلی این کشور برای حضور گردشگران مساعد و مناسب نیست.