آقای روحانی مطرح کردن دروغ املاک نجومی انتخاباتی نیست؟

گروه سیاسی- روحانی با بیان اینکه دولت اقدامات خوبی در این زمینه  انجام داده، افزود: به نظر من به جز دو سه نفر که در  زندان هستند همه کسانی که حقوق‌های غیرمتعارف گرفته بودند پول‌ها را پس دادند و در این موارد اگر جرمی اتفاق افتاده، قوه قضائیه می‌تواند رسیدگی کند.

 

به گزارش افکارنیوز، اینکه دولت با حقوق های نجومی برخورد کرده و رئیس جمهور محترم به آن اشاره می کند جای تقدیر دارد اما آقای روحانی گزارشی دهند که کدام مدیر که حقوق نجومی می گرفته از کار بیکار شده است که این کوچکترین مطالبه مردم از دولت بوده است.

 

دوم اینکه چرا قبل از اینکه فیش های حقوقی منتشر شود دولت صحبتی از این حقوق های نجومی نکرده بود، چرا باید حتما موضوعی رسانه ای شود تا مسئولان بخواهند به  آن بپردازند.

نکته مهم دیگر این است که ما هم همچون آقای رئیس جمهور اعتقاد داریم برخورد با فساد اقتصادی جناحی و سیاسی نمی تواند باشد، اما این در حالی است که رئیس جمهور امشب در تلویزیون به کلید واژه املاک نجومی را استفاده کرد، روز گذشته نیز مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امید مجلس و از نیروهای اصلاح طلب وو طرفدار آقای روحانی هم موضوع املاک نجومی را در مناظره با حسین شریعتمداری پیش کشید.

سوال اینجاست آیا حالا که مشخص شده  املاک نجومی همان هشتکی است که اصلاح طلبان برای مقابله با حقوق های نجومی به وجود آوردند و بر اساس توضیحات مقام محترم قضایی در پرونده واگذاری های املاک شهرداری تهران به افراد خاص که تخلفی کلان صورت نگرفته بود آیا مطرح کردن این موضوع یک کار سیاسی و انتخاباتی و جناحی نیست؟

چگونه یک نفر نامه محرمانه سازمان بازرسی که طرح سوال از شهرداری بوده را منتشر و سپس با دروغ پردازی می گوید اصولگرایان شورای شهر املاک نجومی گرفته اند کار سیاسی و انتخاباتی نیست؟ چرا رئیس جمهور محترم که خود را فردی حقوقدان می داند کلید واژه املاک نجومی که هدف انتخاباتی اصلاح طلبان است را مطرح می کند، کجای طرح این موضوع فراجناحی و مبارزه با فساد است؟

آقای روحانی می گوید" بحث مبارزه با فساد را ملی کنیم. دولت در مبارزه با فساد جدی است و این  بسیار مهم است. اگر اقتصاد مقاومتی می‌خواهیم، باید با فساد مبارزه کنیم و حتی برای از بین بردن آسیب‌های اجتماعی که اشاره کردم باید با فساد مبارزه کنیم و در این راستا همه دست به دست هم بدهیم؛ همه قوا و نهادهای دیگر باید دست به دست هم بدهیم."

دولت در مبارزه با فساد حقوق های نجومی اگر جدی است زودتر مدیران نجومی بگیر را برکنار کند و انها را به مردم معرفی نماید.

مصطفی حسینی