روحانی برای انتخابات کاندیدا نشود

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه روحانی با مردم صادق باشد و برای انتخابات کاندیدا نشود گفت: تلاش جبهه مردمی این است که به جای فضای قفل سیاسی فعلی فضای علمی و کارشناسی منطبق با اصول و ارزش‌های انقلاب حاکم شود.

رضا روستا آزاد عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت اظهارداشت: آمار نشان می‌دهد که محبوبیت دولت از 50 درصد به 30 درصد کاهش یافته و افراد منصف اگر تعصب بی‌جا نکنند به این جمع‌بندی رسیده‌اند که دولت در 4 سال گذشته کار شاخصی انجام نداده است.

روستا آزاد با تاکید بر اینکه کاهش نرخ تورم بخاطر رکود وحشتناکی است که تاکنون سابقه نداشته است، افزود: متأسفانه فعالیت و تحرکی در کار نیست و دولت در برجام نیز توفیق خاصی نداشته است.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه در حال حاضر رکود برای جامعه کمرشکن شده است، یادآور شد: بحث درآمد حاصل از نفت که گفته می‌شود صادقانه نیست و بخش عمده‌ای از آن نیست به کشور باز نگشته است لذا در مجموع عملکرد دولت قابل قبول نیست و کسی از حامیان دولت نیز دیگر دفاعی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دولت در حال حاضر در موقعیت ضعیفی قرار گرفته است و اگر با مردم صادق هستند باید به نقص عملکرد خود اذعان کنند، گفت: این مسئله سیاسی نیست بلکه مربوط به مصالح عمومی و آینده کشور است از این رو آقای روحانی باید صادق باشد و برای دوره بعد کاندیدا نشود.

روستا آزاد تأکید کرد: متأسفانه اکثر سیاست‌مداران صادق نیستند و مصالح ملی را مطرح نمی‌کنند و زمانی هم که سر کار می‌آیند با دید غلط می‌آیند لذا اصلاح دشواری‌ها نیاز به تدبیر فوق‌العاده‌ای دارد اما متأسفانه به جای اعتراف به این مسئله که بگویند ما تیم مناسبی نداشتیم، آمار کاذب می‌دهند و روی منافع شخصی اصرار می‌ورزند و از سوی دیگر با جنجال و هیاهو اجازه نمی‌دهند که ضعف عملکردشان مطرح شود.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب ابزار امیدواری کرد در دولت آینده یک مجموعه و تیم با برنامه و صادق روی کار بیایند و برای ملت منشأ اثرات مثبت باشد و بتواند همه مردم را به صحنه بیاورد چرا که هر جا اصول و ارزش‌های انقلاب رعایت شده ما پیشرفت کردیم.

وی در پایان تاکید کرد: تلاش جبهه مردمی نیروهای انقلاب این است که به جای فضای افت سیاسی فعلی فضای علمی و کارشناسی و اجتماعی و فرهنگی گسترش پیدا کند تا کشور به سمت آینده بهتر حرکت کند.