قطار انقلاب اسلامی از تایلند به سمت آمریکا نمی‌رود

سردار سعید قاسمی امشب در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهید  ادواردو آنیلی با اشاره به نامگذاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد اسکندری به نام شهید ادواردو آنیلی، این نام‌گذاری را نشان‌دهنده تأثیر روح مسیحایی امام خمینی(ره) در اذعان و توجه به این نکته که چه می‌شود یک انسان با پدر و مادری مسیحی به عنوان وارث پدر که جزء ثروتمندترین انسان‌ها در زمان خود است را نادیده گرفته و تنها با استشمام نفس مسیحایی امام راهی جنگ شده و شهید شود.

وی تصریح کرد: در تمام دنیا انسان‌های آزاده به محض دریافت پیام امام به میدان آمدند و انقلاب اسلامی ایران نه تنها یک سیستم چند ساله شاهنشاهی، بلکه تمام دنیا را دگرگون ساخت.

*قطار انقلاب اسلامی از تایلند به سمت آمریکا نمی‌رود

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به سفرهای اخیر مسؤولان به تایلند و همچنین راه‌اندازی تورهای تایلند با تخفیفات ویژه، آن را برگ دیگری از فتنه دشمنان اعلام کرد و افزود: قطار انقلاب اسلامی از تایلند به سمت آمریکا نمی‌رود.

سردار قاسمی با انتقاد از ایجاد تورهای گردشگری به تایلند آن هم با تخفیفات ویژه، توضیح داد: بعد از چندین سال نبرد ملی و دادن شهدای فراوان، انقلاب ما از تایلند به سمت آمریکا و اروپا نخواهد رفت.

وی همچنین به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان اشاره کرد و افزود: متأسفانه دولتمردان ما به‌ دنبال پرداخت اقساطی حقوق‌های عقب افتاده فرهنگیان با برپایی تورهای گردشگری تایلند و تغییر مسیر قطار انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه هنوز جریان فتنه ادامه دارد، تأکید کرد: مسیر ما و قطار امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از نجف و کوفه به سمت کربلا و از کربلا به قدس خواهد رفت؛ مسیر انقلاب را امام خمینی(ره) مشخص کرده است و با حرکت داعش‌های داخلی تغییر نخواهد کرد.

* ادامه دهنده جریان فتنه داعش‌های داخلی هستند

سردار قاسمی ضمن تأسف از حذف دروس انقلابی در کتب درسی، تبیین کرد: دشمن دیگر به فردو و اراک کاری ندارد و براندازی انقلاب را از مسیر دیگری دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در کتاب‌های درسی مدارس و دانشگاه‌های ما با مقوله انقلاب بزرگ، بسیار سبک برخورد می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر بازگو کردن نجاست سیستم شاهنشاهی برای مردم اشاره کرد و متذکر شد: باید در رابطه با این مهم وارد شویم و مسائل و موضوعات را خودمان برای جوانانمان بازگو کنیم، چراکه در صورت غفلت ما، دیگران این کار را به شیوه خودشان انجام می‌دهند.

سردار قاسمی در ادامه با اشاره به کارشکنی برخی مزدوران داخلی در جهت کند کردن حرکت انقلاب، یادآور شد: جریانات انحرافی در برابر انقلاب امام خمینی(ره) حرفی برای گفتن ندارند و در حال حاضر نیز با وجود ضعیف کردن موتورهای آن، باز هم انقلاب در حال حرکت است و با همین قوا در آفریقا، لبنان، سوریه، بین‌النهرین، عراق، موصل، بحرین و ... حضور داریم و مستکبران می‌دانند که انقلابیون اگر به هر کشور ستمدیده‌ای برسند خود به تنهایی یک حرکت جریان‌ساز هستند.

* تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر مطرح شده در مجلس مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد امپراتوری اسلامی نیست، اظهار داشت: امام خمینی(ره) چندین سال پیش جواب این اشخاص را داده‌اند و آن اینکه می‌خواهیم امپراتوری اسلامی را تشکیل دهیم؛ این پاسخ امام است که در حال حاضر برخی مسؤولان به دلیل صندلی‌های گرم و راحت خود به آن توجهی ندارند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس مطرح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان جهان سرمایه‌گذاری می‌کند و دلیلی ندارد که مسلمانان را دعوت نکند.

قاسمی با تأکید بر اینکه ما باید برای پیشبرد اهداف و منافع ملت محروم برنامه‌ریزی کنیم، متذکر شد: ما باید در ارتباط با مردم جهان و رسیدگی به مشکلات مسائل مسلمانان و حمایت از مبارزان و گرسنگان و محرومان با تمام توان تلاش کنیم و این مهم را از رسوم خارجی خود بدانیم.

وی در پایان تشریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی مسلمانان جهان است و ایران به‌ عنوان یک دژ نیاز سربازان اسلام را تأمین و آنان را به مبانی اسلام و همچنین رسوم و روش‌های مبارزه علیه نظام‌های کفر و شرک آشنا می‌سازد.