ماله کشی مشکلات اقتصادی با طیاره!!

گروه سیاسی- سوال اینجاست چرا دولت و مسولان وزارت راه این چنین از ورود یک فروند هواپیما که اجاره به شرط تملیک است اینچنین ذوق زده شده اند؟

به گزارش افکارنیوز، مگر چه اتفاق خاصی بوده که دولت انجام داده و اینگونه به خود می بالند؟

همین چندی پیش بود که قطار تبریزی ها در سمنان تصادف کرد و منجر به غم و اندوه بسیاری از مردم شد.

چرا دولت به جای اینکه پول کشور را برای تجهیز ناوگان عمومی ارزان و مورد استفاده قشر ضعیف و متوسط کشور کند ، هواپیما از فرانسوی ها می خرد و برای ورود اولین فروند آن جشن راه می اندازند و عکس می گیرند.

ورود این هواپیما برای دولت بسیار خائز اهمیت است زیرا در شرایط امروز اقتصادی که هیچ همخوانی با اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری ندارد، وارد کردن هواپیما به مراق بسیاری از قشر مرفه خوش می آید و آنها را خوشحال می کند و هم اینکه قبل از انتخابات به نوعی سرپوش گذاشتن بر مشکلات اقتصادی است تا باز هم دولتی ها بتوانند در انتخابات آینده پیروز شوند.

مردم فهیم ایران فرق کار برای آنها و کار انتخاباتی را درک می کند اما سوالی که ذهن آنها را درگیر کرده اینکه آیا با ورود یک هواپیما مشکلات  کشور حل شده است؟

چرا به جای اینکه تولید در کشور را تقویت کنیم و مشکلات اشتغال جوانان حل شود، بودجه کشور صرف خرید هواپیما که یک وسیله نقلیه برای قشر مرفه است می شود؟

به نظر می رسد دولت بیشتر از آنکه به فکر اقشار ضعیف در کشور باشد به فکر راحتی حال مرفهین است زیرا با قیمت های بلیط ناوگان هوایی کمتر خانواده متوسطی است که بتواند به راحتی با هواپیما سفر کند.


مصطفی حسینی