ذوق زدگی رسانه های ضد انقلاب از پیام نتانیاهو به ایرانیان!

ارسال پیام مستقیم و مخاطب قرار دادن مردم یک کشور از سوی سیاستمداران، وقتی انجام می‌شود که فرستنده پیام، به احتمال تأثیرگذاری بر مخاطب امیدوار باشد.

اما عنصری مثل «نتانیاهو» که نه‌تنها در ایران مورد تنفر شدید است، بلکه در سطح جهان نیز به‌عنوان یک «صهیونیست افراطی» شناخته می‌شود، بر اساس چه برآوردی ممکن است دست به چنین اقدامی بزند؟

 

بی‌اطلاعی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از شرایط ایران، در پیام قبلی‌اش که دسترسی آزاد ایرانیان به شلوار جین و موزیک غربی را مطالبه کرده بود، هویدا شد. پس تنها دلیلی که برای ارسال دوباره پیام به مردم ایران باقی می‌ماند این است که مشاوران و اطرافیانش چنین پیشنهادی به او ارائه کرده‌اند.

 

نسل‌کشی، اشغالگری، سرکوب، نژادپرستی، کودک‌کشی، جنگ‌طلبی و... از رژیم صهیونیستی چهره‌ای منفور و ضدانسانی در نزد مردم ایران ساخته است که با صدها پیام ویدیویی و هزاران فیلم و گزارش قابل دگرگون ساختن نیست.

با توجه به تأثیرناپذیری مردم ایران از اینگونه نمایش‌های مضحک، به نظر می‌رسد اقدام یادشده جلوه دیگری از فضاسازی رسانه‌ای علیه نظام اسلامی است.

 

در این میان برخی رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به آمریکا و انگلیس مأمور شدند پیام نتانیاهو را پوشش حداکثری دهند.

 

صدای آمریکا یک ویژه‌برنامه و چند گزارش تحلیلی را به پیام نتانیاهو اختصاص داد و در وب‌سایت فارسی خود به‌صورت مکرر آن را بازنشر داد.

 

 

بی بی سی فارسی بعد از بازتاب این خبر در شبکه و پایگاه اینترنتی خود، موضوع برنامه مخاطب‌محور "نوبت شما " را به پیام نتانیاهو اختصاص داد تا اهمیت آن را به مردم ایران یادآور شود!

 

 

شبکه لندنی من وتو بلافاصله پیام نخست‌وزیر اسرائیل را منعکس کرد و تیتر نخست بخش خبری وب‌سایت خود را به آن اختصاص داد.

(نکته: برخی عوامل این شبکه ارتباط تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارند. از جمله "مریم فقیه ایمانی" یکی از مجریان من‌وتو، مدیر مؤسسه‌ای موسوم به "مرکز دیپلماسی فرهنگی  وتوسعه" می‌باشد که با هدف ترمیم وجهه رژیم اسرائیل در نظرگاه مردم ایران راه‌اندازی شده است.)