فراخوان فرمانداری تهران برای تشییع شهدای آتش‌نشان

فرماندار تهران با صدور پیامی خطاب به اقشار مختلف شهرستان تهران، از آنها خواست تا در روز دوشنبه (فردا) ساعت 8:30 با حضور یکپارچه و متحدشان در مصلی امام‌خمینی(ره) نشان دهند که همیاری و همدردی، وظیفه همگانی است.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

شهروندان عزیز و بزرگوار شهرستان تهران، تمامی شما شاهد و ناظر بودید که چگونه شماری از جوانان شهرستان این بار در کسوت آتش‌نشان در آتشی که در مرکز تجاری پلاسکو بر افروخته و شعله‌ور شد، سوختند و جان خود را فدا کردند.

 

آنان برای مهار آتش و کنترل حوادث غیر قابل پیش‌بینی بی‌مهابا بدون مکث و تردید به دل آتش زدند تا به جان و مال کسی آسیب وارد نگردد.

 

یاران آنان نیز چندین شبانه‌روز است از پای ننشسته و در جدال با آهن  آتش برای یافتن رفقای خود و مردم عادی لحظه‌ای پا پس نگذاشتند.

 

همشهریان مهربان و عزیز اکنون نوبت ماست تا با حضور یکپارچه و متحد خود در پاسخ به حماسه غرورآفرین دلیرمردان آتش‌نشان نشان دهیم که همیاری و همدردی وظیفه همگانی است.

 

اطمینان دارم حضو مردم شریف و بزرگوار  شهرستان تهران و حتی شهرهای اطراف به منظور ابراز همدردی  با خانواده‌های داغدار این عزیزان نمایش جلوه دیگری از همبستگی خواهد بود.