‌حزب موتلفه ‌مستقیم ‌به عرصه انتخابات ورود پیدا می‌کند‌

حمیدرضا ترقی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار گرفتن در ایام الله دهه فجر اظهار داشت:حال که انقلاب وارد بهار 39 سالگی خود می‌شود فرصت جدیدی فراهم شده تا آنچه انقلاب اسلامی برای مردم ایجاد کرده و آنچه مردم برای حفاظت از انقلاب کرده‌اند ترویج و مورد مطالع قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم ایران را از انزوا رهانید تاکید کرد: انقلاب سبب شد تا یک ملت منزوی و بی‌تأثیر در دوران پهلوی در یک سرنوشت بین‌المللی به ملتی تأثیرگذار در معادلات منطقه‌ای و جهانی تبدیل شوند وبه عنوان تئوری جدیدی لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشاند.

ترقی افزود: مردم ایران در وفاداری برای انقلاب مجاهدت‌های زیادی را انجام داده و بنا بر تعبیر امام و رهبری ملتی با این خصوصیات که معرف مقاومت و وفاداری به آرمان‌های انقلابی خود باشند در طول تاریخ کمتر دیده شده بر این اساس هر وقت انقلاب نیاز به فداکاری، جانفشانی و مقاومت مردم داشته، مردم به میدان آمده و حماسه‌های ارزشمندی آفریدند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: در هر مرحله از انتخابات‌ مردم باید با انتخاب خود انقلاب را یک گام به جلو پیش ببرند بر این اساس جامعه‌سازی اسلامی ماهیتش در انتخابات مشخص می‌شود و انتخابات تاثیر به سزا و مستقیمی برای رسیدن به آرمان‌های انقلابی دارد.

ترقی با بیان اینکه  امروز به تغییرات جدی در کشور نیاز داریم تاکید کرد: امروز با گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب نیازمند تغیرات در کشور هستیم  تغییراتی که منجر به کارآمدسازی ساختاری و رفتاری کشور برای دولت‌سازی اسلامی شود  متاسفانه وضع موجود با وضع مطلوب مدنظر مقام معظم رهبری و مطالبات مردمی فاصله دارد.

وی با اشاره به فعالیت انتخاباتی این حزب تصریح کرد: حزب موتلفه در تلاش برای ورود مستقیم حزب به عرصه انتخابات است تا تمرین درونی را برای رسیدن به عنصر مناسب و اداره کشور به صورت دموکراتیک به ثمر رساند بر این اساس فردی که ما انتخاب می‌کنیم بایداز پشتوانه فکری برخوردار باشد و تفکر فردی نداشته و تصمیماتش حاصل خرد جمعی باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه موضع حزب موتلفه نسبت به جبهه مردمی انقلاب اسلامی چیست گفت: فعالیت‌های حزبی تاثیرگذاری زیادی در انقلاب داشته‌اند بر این اساس امیدواریم حبهه مردمی انقلابی که مرکز ائتلاف نهایی  و ثقلیت نیروهای انقلاب و اصولگراست با بررسی نامزدها بتوانند به جمع‌بندی نهایی رسیده و نیروهای انقلابی در عرصه انتخابات با قوت حضور یابند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  با بیان اینکه در دوره گذشته انتخابات حاکم شدن فضای غیراخلاقی، آثار نامطلوبی داشت تاکید کرد: فضای نامطلوب دور پیش انتخابات در کشور سبب کاهش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم نسبت به مسئولان شد بر این اساس ما معتقد هستیم که رقابت انتخاباتی باید کاملاً سالم و اخلاقی صورت گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی معادلات مبتنی بر دو قطبی بودن را به هم ریخته و شرایط جدید چند جانبه‌گری را محوریت قرار داده گفت: انقلاب در یک سرنوشت ی بین‌المللی مردم ایران را به ملتی تاثیر‌گذار تبدیل کرده است.