انقلابی شدن معاون رئیس‌جمهور در صبح 22 بهمن!

شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور اخیراً طی اظهاراتی در یک جلسه در استان اردبیل گفته است: نرخ بیکاری در کشور رقم قابل توجهی داشته و اولویت اول دولت رفع مشکل بیکاری جوانان است.

او می‌افزاید: نمی‌توانیم به ضعف‌های موجود در جامعه بی‌تفاوت باشیم به طوریکه تا رسیدن به وضعیت مطلوب راه زیادی وجود دارد که باید با همت نوابغان جامعه، مسؤولان و مردم عملی شود.

معاون رئیس جمهور گفت: مردم رضایت کامل از رفاه و خدمات اجتماعی ندارند و این مسأله انکارناپذیری است که باید به آن رسیدگی شود.

مولاوردی همچنین تصریح کرده است: این یک روند است که باید با شناخت واقع‌بینانه وضعیت موجود برنامه‌ریزی برای رسیدن به وضعیت مطلوب داشته باشیم!

 

*این صحبت‌ها مصداق «انقلابی شدن در صبح 22 بهمن» است زیرا وقت دولت دیگر تمام شده است...

خانم مولاوردی شاید حواسش نبوده که کمتر از چند ده روز دیگر عمر دولت اعتدال به پایان می‌رسد و این سخنان نیز جملگی کپی‌های کمرنگی از وعده‌ها و تبلیغات انتخاباتی آقای روحانی در سال 92 هستند که بواسطه همان‌ها رأی آورد اما امروز جمله آگاهان کشور بیان می‌کنند که دولت توفیقات کمی داشته و سرعت پیشرفت کشور را هم کند کرده است.

در واقع انتظار از مقامات دولتی از جمله خانم مولاوردی و یا آقای ظریف این است که به جای تکرار وعده‌ها در روزهای پایانی عمر دولت و یا بیان این صحبت قابل پیش‌بینی که آمریکا در پسابرجام خسّت به خرج می‌دهد! به «عذرخواهی» روی بیاورند و به مردم توضیح بدهند که علت کم‌توفیقی دولت چه بوده است؟

آیا واقعا رواست که در روزهای پایانی دولت که همه منتظر ارائه کارنامه قابل اثبات از سوی دولت محترم هستند؛ این صحبت‌ها به گوش افکار عمومی برسد و یا مثلاً رئیس‌جمهور به مردم «وعده گلابی‌های برجام» بدهد و معاون اول ایشان هم اینطور بگوید که ایران اسلامی در «شرایط ته درّه» است؟!

جالب آنکه خانم مولاوردی در بخش دیگری از اظهارات اشاره شده نیز می‌گوید: دولت در حال تلاش برای اتمام پروژه‌های دولت یازدهم تا پایان دولت تدبیر و امید است که امیدواریم با اتمام این پروژه‌ها فرصت‌های زیادی در زمینه اشتغال در بین جوانان صورت گیرد!

گفتنی است «وضع موجود» و حرکت کند دولت یازدهم به قدری غیر قابل دفاع است که طی روزهای اخیر، اصلاح‌طلبانی همچون محمدرضا تاجیک، ابراهیم اصغرزاده و مصطفی معین، از فعالان اصلاح‌طلب نیز نسبت به ابعاد مهمی از وضع موجود انتقاد کرده و حتی برخی از آنها برجام روحانی را نیز فاقد نمود عینی دانسته‌اند.

مصطفی معین به تازگی در یک مصاحبه تأکید کرد که روحانی با ریزش آرای مردم مواجه شده است.