ادعای موشکی جدید آمریکایی‌ها با هدف ایران هراسی است

 سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به استان گیلان سفر کرده است در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر موضع ایران در خصوص ادعای جدید مقامات و رسانه های آمریکایی مبنی بر آزمایش موشک دیگر از سوی ایران، اظهار داشت: اولاً این ادعاها ساختگی است و چنین اتفاقی رخ نداده است ،ثانیاً اگر چنین آزمایشی صورت گرفته بود به آنان هیچگونه ربطی ندارد و ثالثاً برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای عادی و آزمایشات موشکی آن جزء برنامه های از پیش طراحی شده است که برای حفظ آمادگی های دفاعی کشورمان صورت می‌گیرد.

وی افزود: این گونه ادعاهای ساختگی یک نوع دشمن سازی و ایران هراسی است که توسط رژیم صهیونیستی طراحی شده و از طرفی تحریک و از طرفی دیگر دروغ پراکنی می‌کنند.

سردار دهقان تصریح کرد: ما به کشورهای همسایه جنوبی خلیج فارس منطقه توصیه می کنیم فریب این جوسازی ها را نخورند زیرا جمهوری اسلامی ایران هیچگاه برای آنان تهدید نبوده و نخواهد بود و آمریکائی ها با هدف فروش تسلیحات خود این جنگ تبلیغاتی و روانی را به راه انداخته اند.

وزیر دفاع در پایان گفت:ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با حضور میلیونی خود پاسخ قاطعی به جنگ روانی ، تبلیغاتی و تهدیدات آنان خواهد داد.

گفتنی است وزیر دفاع که صبح امروز (پنجشنبه)به استان گیلان سفر کرده در آئین تکریم خادمین اولین کنگره ملی 8 هزار شهید استانگیلان حضور یافته و سخنرانی کرد.

وی همچنین همگام با مردم همیشه در صحنه و شهید پرور خطه سرسبز گیلان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و در جمع راهپیمایان مردم رشت به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.