بررسی روابط ایران و عربستان در کمیسیون امنیت ملی

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورکار جلسات این هفته کمیسیون متبوع خود، گفت: در جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی تحقیق و تفحص از کمک‌های توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران به سایر کشورها و میزان اثربخشی آن در سیاست خارجی کشورمان بحث و تبادل‌نظر می‌شود.

وی با بیان اینکه در جلسه روز یکشنبه مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور حضور می‌یابد، ادامه داد: از مسئولان ذی‌ربط در ارتباط با موضوع تحقیق و تفحص دعوت‌شده است تا در این جلسه حضور یابند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در جلسه روز یکشنبه (24 بهمن) کارگروه روابط خارجی کمیسیون به بررسی روابط ایران و عربستان می‌پردازد، افزود: در این جلسه از مسئولان ذی‌ربط دعوت به‌عمل‌آمده تا در این جلسه حضور یابند.

نقوی حسینی با اعلام اینکه یکی از محورهای جلسه کارگروه روابط خارجی کمیسیون بررسی آخرین وضعیت اعزام حجاج به سرزمین وحی است، اظهار داشت: در چند روز گذشته نشستی نیز با مسئولان حج و زیارت برگزار شد و گزارشی نیز تهیه و به کمیسیون ارائه‌ شده است.

وی ادامه داد: در جلسه روز سه‌شنبه ( 26 بهمن) کمیسیون نیز عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای پاسخگویی به سؤالات جمعی از نمایندگان در مجلس حضور می‌یابد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: روز چهارشنبه (27 بهمن) نیز هیئت‌رئیسه کمیسیون تشکیل جلسه می‌دهد.