روحانی به عمان و کویت می رود

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری ضمن اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح چهارشنبه و به دعوت رسمی سلطان قابوس پادشاه عمان به مسقط پایتخت این کشور سفر می کند.

پرویز اسماعیلی اظهار داشت: استقبال رسمی سلطان قابوس از رئیس جمهوری کشورمان، ملاقات خصوصی و مذاکرات هیات های عالیرتبه دو کشور از مهمترین برنامه های سفر رسمی و کوتاه دکتر روحانی به عمان است.

وی گفت: رئیس جمهوری در ادامه این سفر، بعدازظهر چهارشنبه و به دعوت رسمی امیر کویت، مسقط را به مقصد کویت ترک خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری استقبال رسمی توسط امیر کویت، مذاکره خصوصی، مذاکرات هیات های دو کشور و نیز دیدار با نخست وزیر را از مهمترین برنامه های سفر دکتر روحانی و هیات همراه به کویت اعلام کرد.

به گفته اسماعیلی رئیس جمهوری کشورمان را در این سفر چند نفر از وزرا و مشاورین رئیس جمهوری و همچنین نمایندگانی از بخش خصوصی کشورمان همراهی می کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری همچنین افزود: بر این اساس، بررسی راهکارهای توسعه هر چه بیشتر روابط دو جانبه در بخش های دولتی و خصوصی و همچنین بررسی مسائل منطقه ای از مهمترین محورهای سفر دکتر روحانی به کشورهای عمان و کویت است و رئیس جمهوری شامگاه چهارشنبه به میهن اسلامی باز خواهد گشت.