چرا حکم تعلیق قاضی مرتضوی اجرا نمی شود

افكار نيوز: پدر محسن روح الامين در جديدترين اظهارات پس از انتشار حكم دادگاه بدوي كهريزك به نقش مرتضوي و قضات دستور دهنده براي اعزام بازداشت شدگان به كهريزك اشاره كرد و گفت:بخش ديگري از اين پرونده مربوط به دادستان سابق تهران و معاون وي مي باشد.چندين ماه است درخواست تعليق آنها صادر شده ولي هنوز اقدامي صورت نگرفته است.
به گزارش افکار نیوز به نقل از جهان؛ عبدالحسین روح الامینی در خصوص سرنوشت پرونده متهمین دادگاه کهریزک گفت: آقای مرتضوی و معاون ایشان و همچنین دادیاری که احکام آنها را به دستور دادستان سابق تهران نوشته بود، چندین ماه است که درخواست تعلیق شان توسط دادسرای انتظامی قضات، کیفر خواستش صادر شده تا محاکمه آنها انجام شود، اما متاسفانه بنا به دلایلی که برای ما چندان معلم نیست متوقف مانده است.

وی اظهار امیدواری کرد: طبق وعده ای که رئیس محترم قوه قضائیه و رئیس دادگاه انتظامی داده اند امیدواریم رسیدگی به این مرحله نیز شروع شود.

پدر روح الامینی در گفت وگو با هفته نامه مثلثبه نحوه رسیدگی به پرونده کهریزک اشاره کرد و گفت: تاکنون در مسیر رسیدگی به شکایت ما مانعی وجود نداشته است. در واقع با دستور صریح رهبر انقلاب و پی گیری های مجلس و نهادهای نظارتی روند بازپرسی و دادگاه از پی گیری های ما جلوتر بود.

انتهاي پيام/ب.