اقبال از  روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری بسیار اندک است

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع اصلاح‌طلبان برای انتخاب کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور که در واقع با هم یک کابینه و یک دولت مشترک را تشکیل داده بودند نتیجه کارشان این شد که در بخش‌های اقتصادی چالشی را برای کشور ایجاد کردند و امروز مردم ما با این چالش مواجه هستند.

وی افزود: دولت آینده باید دولتی باشد که چالش‌های به وجود آمده در حوزه اقتصادی را برطرف و مشکلات مردم را در حوزه معیشتی و اقتصادی مرتفع سازد و ما شاهد بهبود شرایط اقتصادی در کشور باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: همانطور که ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اقبال آقای روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری بسیار اندک است و ما در جامعه آنچه از زبان توده مردم می‌شنویم حکایت از صحت این مسئله دارد.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان از ابتدا سعی داشتند تا همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد آقای روحانی نچینند و از ابتدا هم به صورت کجدار مریز برخورد می‌کردند تا هم از دولت آقای روحانی استفاده ببرند و هم اینکه نکات منفی که در دولت وجود دارد هزینه آن به گردن اصلاح‌طلبان نیفتد.