ارجاع مردم به 113 نوعی تهدید و فرار به جلوست/ مخاطب مردم روحانی بود نه آشنا

گروه سیاسی- عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه ارجاع مردم به  شماره 113 از سوی آشنا مشاور رئیس جمهور نوعی تهدید و فرار به جلوست، گفت: مخاطب ما و مردم، شخص روحانی بود نه مشاور وی.

محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به واکنش حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی رئیس‌جمهور به مصاحبه وی مبنی بر اینکه «از همان طریقی که پیامک نوروزی رئیس جمهور را دریافت کرده اید، می توانید پیامتان را به رئیس جمهور ارسال کنید»، گفت: در پیامکی که رئیس جمهور در ایام نوروز برای مردم ارسال کرده، شماره ای وجود ندارد که ما و مردم جواب رئیس جمهور را بدهیم.

وی افزود: در این این پیامک بجای شماره، اسم آقا روحانی درج شده که عملا ارسال جواب غیر ممکن است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خطاب به آشنا تصریح کرد: اگر با رجال الغیب در ارتباط هستید شماره ای که بوسیله آن پیامک شده در اختیار مردم دهید تا مردم هم پیامکی به رئیس جمهور ارسال کنند.

ابطحی با اشاره به این بخش از اظهارات آشنا مبنی بر اینکه «اگر سختتان است می توانید با 113 تماس بگیرید یا به سایت سامد مراجعه بفرمائید»، گفت: مردم و نماینده های آنها را به 113 حواله دادن نوعی تهدید و فرار به جلو است. که الحمدالله آقای آشنا در این زمینه استاد کاملی است.

وی خطاب به آشنا افزود: این حرفها چیست که می زنید؟ مخاطب ما و مردم آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور بوده نه آشنا بعنوان مشاورش. اگر قرار بود کسی جواب دهد این رئیس جمهور بود که باید جواب دهد نه کسی دیگر.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:شاید وصف حال رئیس جمهور در خصوص آشنا این شعر باشد؛ «من از بیگانگان هرگز ننالم     که با من هر چه کرد، آشنا کرد».

 ابطحی روز چهارشنبه نهم فروردین مصاحبه ای با خبرنگار افکار نیوز تحت عنوان «آقای روحانی مردم جواب پیامک شما را به چه شماره ای بفرستند؟/حتی وزرا نمی توانند با رئیس جمهور تلفنی صحبت کنند چه برسد مردم عادی» داشت.

وی در این مصاحبه به خبرنگار ما گفت: مردم به دنبال شماره تلفن روحانی هستند تا پیامک وی را جواب دهند. ما نمایندگان و همچنین مردم از روحانی می خواهیم که شماره تلفن خود را اعلام کند تا جواب پیامک تبریک نوروزی وی را بدهیم. ما می خواهیم جواب این پیامک را بدهیم، به چه شماره ای پیامک بزنیم.

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی رئیس‌جمهور در همان دیروز به این مطلب واکنش نشان داد و در توییتر خود خطاب به ابطحی نوشت: جناب آقای ابحطی نماینده محترم؛ از همان طریقی که پیامک دریافت کرده اید، می توانید پیامتان را به رئیس جمهور ارسال کنید. منتظر هستیم.

در همین راستا یکی از کاربران خطاب به آشنا در توییتر وی نوشت: جناب اصلاح طلب، پیامک های ما و جناب ابطحی هم مثل پیامک های جناب رئیس جمهور بدون هزینه هست دیگه.

آشنا در جواب این کاربر نوشت: بله.

در ادامه آشنا مطلب آمده بود: اگر سختتان است می توانید با 113 تماس بگیرید یا به سایت سامد مراجعه بفرمائید.