نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع برگزار شد
سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: امروز جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سردار دهقان وزیر دفاع و معاونانش به مناسبت سال جدید در محل صاصد برگزار شد.

وی افزود: قبل از برگزاری این نشست مشترک، اعضای کمیسیون امنیت ملی از نمایشگاه دستاوردهای حوزه دفاعی کشور بازدید کردند؛ دستاوردهایی که انصافاً در تمامی حوزه‌ها همچون حوزه سلاح‌های دفاعی و انواع آن اعجازبرانگیز بود که کار به صورت بومی و مستقل انجام شده بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه تصریح کرد: انواع سلاح‌های زمین به هوا، هوا به زمین، زمین به دریا و انواع راکت‌ها، موشک‌ها و پرتاب‌کننده‌ها برای اعضای کمیسیون امنیت ملی به نمایش گذاشته شده بود که این دستاوردها بسیار جالب و مورد توجه بود؛ در زمان بازدید اعضای کمیسیون، مسئولان در هر قسمت گزارش مفصلی از دستاوردها ارائه می‌کردند.

نقوی یادآور شد: بعد از بازدید اعضای کمیسیون از نمایشگاه، جلسه مشترک با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و معاونان وی برگزار شد،؛ در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و ایام ماه رجب، وزیر دفاع گزارش مفصلی از آخرین تحولات و اقدامات حوزه وزارت دفاع در تقویت بنیه دفاعی کشور ارائه کرد که تحسین‌برانگیز بود.

وی در پایان با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز در این نشست مشترک دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیرامون مسئله حوزه دفاعی ارائه کردند، خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس در بودجه 96 تلاش کرد تمام پیشنهادات حوزه دفاعی در کمیسیون تلفیق تصویب شود که این اتفاق افتاد؛ از جمله اختصاص اعتبارات یک میلیارد و 300 میلیون دلار برای تقویت بنیه دفاعی بود که گام مهمی محسوب می‌شود.