آذربایجان را سیل برد؛ دولت را آب

محمد عبداللهی در کانال تلگرامی خود نوشت:

تاکنون حدود 40 تن از مردم آذربایجان، در کام سیل فرو رفته و جان باخته اند.. برخی روسای جمهور کشورهای همسایه، با ابراز تسلیت و تسلی، تلخی حادثه و مصیبت آن را درک کرده اند، اما روحانی همچنان در سفرهای انتخاباتی و تبلیغاتی  و افتتاحیه های نمایشی به سر میبرد و حداکثر کاری که توانسته برای سیل زدگان، درست مثل خاک زدگان خوزستان و سیل زدگان سیستان و غبارزدگان هرمزگان و.. انجام دهد، فرستادن یکی دو وزیر برای بازدید از آن دیار بوده است!

حال، این را مقایسه کنید با غوغاسالاری رسانه های دولتی، اصلاح طلب و ضدانقلاب در حادثه پلاسکو با ابعادی به مراتب ریزتر و کوچکتر..  هفته ها به دکتر قالیباف حمله ور شدند، چرا که حادثه آتش سوزی را پیشگویی! نکرده بود و در آن لحظه وقوع حادثه، در سفر به سر میبرد! حمله ور شدند که چرا 1 ساعت بعد از حادثه، سفرش را نیمه تمام گذاشته و به محل حادثه آمده! 1 ساعت !! 1 ساعت!! بعد از آن هم حضور دائمی او در کنار همکارانش برای مدیریت حادثه را حرکت #تبلیغاتی نامیدند و باز هم حمله و بهانه..

اینکه چندین روز از سیل میگذرد و روحانی دلمشغولی دیگری دارد، اما از نگاه این قلم بدستان، اهمیتی ندارد.. اما آیا بهتر نبود، برای همان حرکت #تبلیغاتی دم انتخاباتی هم شده، روحانی سری به آذربایجان این استان مرزی و حساس، میزد و #بازدیدی به عمل می آورد؟! این حد از مدیریت بی تفاوت به مردم و مشکلاتشان، در دنیا بدیع و جدید است.