سفر انتخاباتی رییس جمهور برای افتتاح پل غله زار

یک هفته قبل بود که باران رحمت الهی بارید  و در پی آن سیل در منطقه شمال غرب جاری شد که با بی تدبیری مسئولان دولت تدبیرو امید به بلای خانمان سوز تبدیل شد و جان بیش از چهل تن از هموطنانمان را گرفت. با وجود تلاش گروه های امدادی هلال احمر، اورژانس، ارتش و سپاه و نیروهای مردمی  اولین اقدامی که از سوی مسئولان دولت به جای تسریع در کمک رسانی به مردم انجام شد انجام عملیات روانی و زدن تهمت به مردم شد و در اظهار نظرهای گوناگون بیان داشتند که جان باختگان برای گرفتن عکس سلفی در سیلاب گرفتار شده اند و این حرف مانند سخن گهربار وزیر راه در حادثه قطار شرمساری که گفته بودند مردم نگران نباشند قطار بیمه است، احساسات مردم منطقه را دوباره جریحه دار نمودند .

در طول هفته نیز مسئولان اجرایی استان در عوض پیگیری و رسیدگی به سیل زدگان، از استاندار گرفته تا فرماندار شهرستانهای مربوطه در مصاحبه های گوناگون به این مسئله پرداخته اند ولی کسی نیست بگوید آقایان محترم چه کسی با ماشین در بین سیلاب عکس می گیرد و حقیقت چیز دیگری است که خود شما نیز می دانید و اصل قضیه این است که متاسفانه در این حادثه نیز مانند حادثه قطار، پای وزارت راه در میان است.

حال پس از یک هفته رئیس جمهور محترم که سفرهای انتخاباتی خود برای افتتاح طرح های ناتمام یا تکراری را مهمتر از سر زدن به سیلزدگان در آذربایجان می دانند به منطقه آمده برای پیگیری امور . ولی باز من نوعی در تردید و شک مانده ام که شاید ایشان برای افتتاح پروژه های انتخاباتی آمده اند و یا آمده تا دور برگردانی را که دو سه سال است وزارت راه در روستای غله زار آذر شهر ایجاد نموده اند افتتاح نمایند.

آری باید واقع بین بود، جناب روحانی حتما به دنبال بالا گرفتن انتقادات مردم از بی توجهی روحانی به مناطق سیل زده به آذربایجان آمده است ولی به قول شهریار شعر ایران " آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا".

در پایان تنها یک حرف ناگفته با رئیس جمهور محترم دارم و ان هم اینست که جناب آقای روحانی با این همه بی تدبیری در  دولتتان آیا وقت آن نشده است که برای یک بار هم شده مسئولیت اشتباهات وزرای با تجربه و میلیادر خود را گردن گرفته و از مردم عذرخواهی نمایید به قول یکی از دوستان در این دولت در تمام اتفاقات مردم مقصرند و مسئولان مدعی.