کسانی که میلیون‌ها جوان را بیکار کردند نمی‌توانند در مورد اشتغال حرف بزنند

محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به اظهارنظر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی بر انکار امکان تحقق وعده ٥ میلیون شغل که قالیباف مطرح کرده بود، اظهار داشت: جهانگیری قیاس به نفس می‌کند، من پیشنهاد می‌کنم وی اظهارنظرش را اصلاح کند و نگوید نمی‌توان ٥ میلیون شغل ایجاد کرد بلکه بگوید، ما به عنوان دولت تدبیر و امید نمی‌توانیم ٥ میلیون شغل ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: قالیباف فقط با بضاعت‌های شهر تهران در حوزه اشتغال در زیر زمین و روی زمین کاری کرد که هرگز این دولت به گرد پایش هم نخواهد رسید.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف تصریح کرد: توصیه می‌کنم جهانگیری هم توانایی‌های خود را دست کم نگیرد؛ وی و همکارانش هم در دولت مشاغل بسیاری برای ٤ درصد دلال، قاچاقچی، واردات‌چی و یا برای چینی‌ها، کارخانه‌های ایرباس و کشورهای صادر کننده کالاهای مصرفی به بازار ایران ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه کسانی که با تعطیلی کارخانجات میلیون‌ها جوان را بیکار کردند نمی‌توانند در مورد اشتغال حرف بزنند، اظهار داشت: کاش اینقدر که برای چینی‌ها شغل تولید کردند برای جوانان کشورمان هم ایجاد می‌کردند؛ کشور ظرفیت دارد آقایان توان و همت‌شان را افزایش دهند.

دهقان خاطر نشان کرد: نتوانستن در کلام جهانگیری ریشه در تفکر قدیمی مدیریتی این دولت دارد که با هر گونه جهش و تحول شیوه‌های مدیریتی عملا مخالفت می‌کند اما به لطف خدا و تلاش جوانان این سرزمین در دولت مردم با مدیریت قالیباف حداقل ٥ میلیون شغل ایجاد خواهد شد.