برخی کاندیداها پوششی و بدلی وارد صحنه انتخابات شده‌اند

سید مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امشب (پنج شنبه 7 اردیبهشت) پیش از آغاز برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به این پرسش که حرف اصلی شما در این برنامه چیست، گفت: حرف اصلی من برپا داشتن حقوق برجای مانده ملت ایران است و پیگیری و تلاش جدی برای احقاق آن حقوق.

میرسلیم درباره کار کارشناسی بر روی برنامه‌هایش اظهار داشت: ما سال‌هاست در حال بررسی سرنوشت انقلاب و شرایط کشور هستیم، اما از ابتدای سال گذشته درباره چگونگی ورود به صحنه و پرداختن به مشکلات کار کارشناسی انجام دادیم. 

وی افزود: اقدامات ما مانند برخی کاندیداها نیست، که پوششی یا بدلی وارد صحنه می‌شوند، یا برای حمایت دیگران برخواسته‌اند. فعالیت ما و کار ما مبتنی بر سال‌ها بررسی و درایت است. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با بیان این که ما همواره اصالت را برای صداقت قائل بودیم، گفت: شعار ما تشکیل دولت راستی و درستی است و از شگردهایی که باعث انحراف روند طبیعی انتخابات می‌شود استفاده نمی‌کنیم. 

میرسلیم درباره مهمترین عامل ورودش به انتخابات گفت: انگیزه ما خدمت صادقانه به مردم و یاری طلبیدن از آنها برای دولتی شایسته سالار و کارآمد به منظور اعتلای نام ایران است.